Vad äter era hundar?

Sv: Vad äter era hundar?

Kl.

Min käkar Standardt nu, sedan jag tröttnat på att ha färskfoder, inälvor och annat mysigt i sängen, soffan, skorna och i påslakanet.

Utöver det fri tillgång till ben, UTOMHUS! :p

Jag har gett det i 6 år nu eftersom jag har en allergiker, funkar utmärkt. Man måste komma ihåg att ta upp det bara:)

Okej :) Ja, jag har förstått att det är lite krångligare att hålla på med än torrfoder. Men nu när jag har två hundar (skaffade valp i april) så tänkte jag att det kanske skulle bli lite smidigare i alla fall! (glömmer titt som tätt att blöta upp valpens foder nu så jag lär nog behöva en stor kom ihåg-lapp på kylskåpet sen;))

*KL*

Vi håller på att gå över till Eukanuba valpfoder. Eller vi provar på det. Vad har ni för erfarenheter av det? Är det bra?:)

*KL*

Vi håller på att gå över till Eukanuba valpfoder. Eller vi provar på det. Vad har ni för erfarenheter av det? Är det bra?:)

Inget jag skulle ge en hund, skulle inte använda det även om det vore Svenskt.
På foderbilen.se kan du jämföra innehållet i olika torrfoder, välj ett som är köttbaserat o inte innehåller en massa spannmål.

Inget jag skulle ge en hund, skulle inte använda det även om det vore Svenskt.
På foderbilen.se kan du jämföra innehållet i olika torrfoder, välj ett som är köttbaserat o inte innehåller en massa spannmål.

Tack! Vad rekommenderar du? :)

Tack! Vad rekommenderar du? :)
Tyvärr så blir det svårt eftersom jag inte utfodrar mina hundar med torrfoder.
De Svenska torrfoder som många är nöjda med är Standardt o Magnusson M&B.
Det jag kan rekommendera är färskfoder, finns flera sorter, Bravo, Klass, Nordic, Fodax, Vom og Hundemat, Priima.

Tyvärr så blir det svårt eftersom jag inte utfodrar mina hundar med torrfoder.
De Svenska torrfoder som många är nöjda med är Standardt o Magnusson M&B.
Det jag kan rekommendera är färskfoder, finns flera sorter, Bravo, Klass, Nordic, Fodax, Vom og Hundemat, Priima.

Jag har faktiskt funderat på Standardt. Tack för tipsen! Vi får väl se om vi börjar med färsk så småningom :D

Liknande trådar

Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
2
Svar
29
· Visningar
2 222
Senast: AraSlei
·
Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och...
2
Svar
23
· Visningar
1 912
Senast: Tantan
·
Övr. Hund Jag blev uppringd av ett försäkringsbolag som erbjuder betydligt bättre villkor än nuvarande. Hur är det när det gäller hund? Törs jag...
Svar
6
· Visningar
661
Senast: Puffindog
·
Hundhälsa Hej på er. Ville höra om det är någon annan som har problem med strump-(och annat olämpligt)ätande hund? Vår är en retriever av jakttyp...
2
Svar
21
· Visningar
1 674
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hundrelation
  • Uppdateringstråd 31