Schäferöra som ställer sig upp?

Sv: Schäferöra som ställer sig upp?

Men han ser ut sådär när han är normalhullad, snopppaketet :o hade samma position när han var i undervikt. Han får en midja när han badar dock :D även om han aldrig blir genomblöt hur mycket han än badar pga pälsen :crazy: Kanske om man tvingar honom att ligga i badet en halvtimme utan att kliva upp!

Belethien: Ja det kan ju vara nånting sånt med den här herren också, men när andra schäfras öron har ställt sig upp helt blir jag lite fundersam. Eller är det bara kanske så att vissa tar tid på sig, vet inte när ett schäferöra normalt ställer sig, vid vilken ålder. På kompisens schäfervalp ställde de sig jättefort.

Liknande trådar

Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 686
Senast: Ragdoll
·
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 236
Hundhälsa Ge mig all eran erfarenhet! Har upptäckt en liten liten kula i ett ljuver på vovven, högst upp (vid frambenen) och jag misstänker...
Svar
8
· Visningar
1 453
Senast: Viva
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 811
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka