B
bedan
Sv: Märklig rasblanding
Genom hela tråden pratar du i nattmössan. det du ev kan om jakt har du läst dig till. Du dissar alla som kan något om hundar o jakt o tror att du är den enda som kan något om hundar öht.
Hahaha, som vanligt dyker du in i en diskution som "auktorieten" och ska bestämma vad andra kan eller inte, dessvärre är de dig själv du syftar på DU kan inget om jag, det du vet har DU läst dig till och DU Dissar alla som inte är på din kompis list, DU klara inte ens att läsa tråden för att förstå vad som diskuteras, svagt!
Btw så kan en ras inte ens bli till om de inte kan para sig naturligt, även om en del uppfödare använder våldtäktsanordningar.
Jaha? och det har att göra med...?
KL
Skrivet av en jägare o mångårig Jämthundsägare:
"Kollade....Tur att man inte ser fler parningar av den här sorten. Jag kan då inte se något användningsområde för dylik blandning.
Jämthunden är och förblir förhoppningsvis en ställande älghund framför allt och vill man ha en hund med vildsvinsegenskaper skaffar man sig en sådan. Vet att det finns avel inom jämthundsklubben som jobbar med att få fram även bra vildsvinshundar...men de är i alla fall renrasiga....
Du får gärna lägga in mitt inlägg.
Jörgen Råberg"
Du får nog läsa tråden innan dina moderskänslor får dig att kasta dig fram i försvar, men det är underhållande att se hur du engagerar dig för att kunna platta till mig, hahaha![]()