Varför inga killar på "hund"?

Sv: Varför inga killar på "hund"?

Jag är kille(eller man får man väl kallas sig om man är 37!), men jag är ny här.
Kan tillägga att på många ställer är det väldigt aggressiva diskutioner om vad som är rätt eller fel, många som har VÄLDIGT starka åsikter och gärna kommer med personangrepp och då känner jag inte att det finns anledning att vilja delta i någon diskution.
Här verkar det däremot vara en trevligare ton vilket var anledningen till att jag faktiskt reggade mig här.

...och ja, killar skvallrar också, fast om andra saker och kanske på ett annat sätt, men skvaller det är det!=)

Kul, kul, med nykomlingar, har själv inte varit med här så länge jag heller.

Välkommen in till disskusionerna;)

Jag är kille(eller man får man väl kallas sig om man är 37!), men jag är ny här.
Kan tillägga att på många ställer är det väldigt aggressiva diskutioner om vad som är rätt eller fel, många som har VÄLDIGT starka åsikter och gärna kommer med personangrepp och då känner jag inte att det finns anledning att vilja delta i någon diskution.
Här verkar det däremot vara en trevligare ton vilket var anledningen till att jag faktiskt reggade mig här.

...och ja, killar skvallrar också, fast om andra saker och kanske på ett annat sätt, men skvaller det är det!=)

Du har inte hört talas om bukemaffian? ;)

Nej men skämt åsido, välkommen! :)

Varje gång någon beklagar sig över den dåliga stämningen på buke så undrar jag vart på internet de hållit hus tidigare?
Jag hänger på buke just för att det ÄR ganska balanserade diskussioner...

Jag håller med. Men det händer rätt ofta att det poppar upp folk som säger "jag har rätt och alla andra har fel. Alla som säger emot är medlemmar av bukemaffian". Exakt vem som är medlem och vem/vilka som är ledare verkar dock vara oklart. Sedan finns det också en och annan som har lite svårt att skilja på sak och person, och som spyr galla så fort de blir ifrågasatta. Men så är det ju irl också. Man kommer inte undan det, även om det är trist.

Varje gång någon beklagar sig över den dåliga stämningen på buke så undrar jag vart på internet de hållit hus tidigare?
Jag hänger på buke just för att det ÄR ganska balanserade diskussioner...

Ja, den episka kommentaren "Tar du den i tvåan?" verkar iallafall inte ha nått buke. Ännu!

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
1 071
Senast: inverterad
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är...
2
Svar
20
· Visningar
1 833
Senast: Otherside
·
Hundhälsa Vi funderar på om vi ska utreda hunden för allergi eller inte och hade behövt lite tankar från er. Hunden är en 2-årig havanais. Inga...
Svar
11
· Visningar
1 023
Senast: Rumpnissen
·
Hundavel & Ras Förlåt för ännu en hundrastråd🙈 En kompis till mig letar lämplig hundras och har frågat mig vad jag tror. Och även om jag tycker jag har...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
5 567
Senast: Tiger tok
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka