Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

D
Hundavel & Ras Som rubriken lyder, vad har du för hundras och varför valde du den? :bump: Fördelar och nackdelar med rasen enligt dig? Har den haft...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
11 791
Senast: Ssofie_
·
Övr. Hund Min tollare fyller 2 år i slutet av mars. Han är en underbar hund med mycket energi och glädje. Vårt (eller egentligen mitt) problem är...
2 3
Svar
50
· Visningar
9 654
Senast: AlmostEasy
·
Hundavel & Ras Har för mig att det finns några här inne med erfarenhet av italiensk vinthund, @Philosophia kanske? Min sambo vill verkligen ha en som...
2
Svar
22
· Visningar
3 547
Senast: BornAgain
·
Hundhälsa Kan munkorg vara ett alternativ när hunden inte får slicka/bita på en skada där varken tratt eller uppblåsbar ring fungerar och isåfall...
Svar
12
· Visningar
1 306
Senast: TinyWiny
·
Hundhälsa Såg en omplaceringsannons på en hund som var född med denna diagnos, blev nyfiken på vad det innebär och om en hund kan leva ett normalt...
Svar
5
· Visningar
1 203
Senast: Mirre
·
Övr. Hund I vår rasgrupp på FB ser man på många bilder att folk har en korg med hundleksaker framme, så hunden kan gå och ta själv. Detta gjorde...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 368
Senast: Aningsfull
·
Övr. Hund Sändningar från MyDog på SVT 1 just nu. Vet inte om jag ska skratta eller gråta över de här två reportrarna...
Svar
7
· Visningar
934
Senast: iNHALE
·
Hundhälsa Ja, vilken slags olja är bäst att ge en hund med torra trampdynor? Malte är torr och nästan lite sprucken i trampdynorna, det är så...
2
Svar
21
· Visningar
7 760
Senast: Dobby
·
Övr. Hund Hej! Med anledning av min tidigare tråd söker jag efter en oslagbar, fantastisk, otroligt underbar leksak :D Vad har era för favoriter...
2
Svar
26
· Visningar
1 949
Senast: Kakis
·
Övr. Hund Vi får hem vår nya bil om drygt en vecka och jag har räknat ut att vår MIM-bur förmodligen ska passa även om det på pappret saknas en...
Svar
4
· Visningar
947
Övr. Hund Jag tänkte köpa en ordentlig hundbur till bilen. Just nu har jag en lånad gallerbur men jag vill ha en sån där rejäl variant som är...
2
Svar
24
· Visningar
2 926
Senast: _Taggis_
·
Övr. Hund Hej alla Funderar på att skaffa någon aktiveringsleksak för min hund att ha med här på jobbet. Speciellt när hon får ryck och vill göra...
Svar
3
· Visningar
665
Senast: attheedge
·
Hundavel & Ras Någon här inne som har erfarenhet av keeshond? Jag är sugen på att skaffa mig hund igen och hittade rasen av en slump. Tycker de...
Svar
10
· Visningar
2 046
Senast: YorkWann
·
Övr. Hund Ni som har flera hundar, är det vanligt att era hundar ryker ihop? Hur illa brukar det vara och hur ofta?
4 5 6
Svar
102
· Visningar
12 967
Senast: Nepenthe
·
Hundhälsa Hej! En släkting har en hund av sällskapstyp, han är snart 1 år. Han har uppvisat beteenden sedan ganska ung ålder, som inte direkt är...
Svar
9
· Visningar
1 349
Senast: nowayout
·
Hundavel & Ras Knasig rubrik men svårt att formulera. Är det troligt att en uppfödare av större brukshundsras av mer krävande modellen skulle sälja...
2
Svar
39
· Visningar
4 301
Senast: Fruentimber
·
Hundhälsa Ja, så har jag uppfattat det som att många anser här på forumet. Jag minns inte exakt vilka kommentarer jag sett men i stil med: "Vi...
2 3
Svar
59
· Visningar
8 554
Senast: mackan
·
Övr. Hund Hejhej alla hundintresserade här på buke!:) Nu är det så att arbetsförhållandena här hemma äntligen kommer förändras så att vi kommer...
2
Svar
29
· Visningar
2 381
Senast: _Taggis_
·
F
Hundavel & Ras Ett ord jag väldigt ofta hör i utställningssammanhang/av människor som framför allt sysslar med utställning, är termen "massa". Att...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
5 849
Senast: Wingates
·
Övr. Hund Jag skissar mycket övningar och kombinationer själv - tycker det är kul. Nu ska vi upp i klass 2 och jag undrar lite vad du har för...
Svar
2
· Visningar
707
Senast: Tajger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka