Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Hund i bur – vad gäller? Får man ha sin hund instängd i en bur hemma? Svaret är rakt och tydligt: Nej, det får man inte, inte ens i två...
6 7 8
Svar
152
· Visningar
9 809
Hundträning Hej, Någon som tränar specialsök (inte nosework) här på Buke? Hur gör ni vid inlärning av doft och markering? Jag (och hunden) går en...
2 3
Svar
45
· Visningar
5 978
Senast: hastflicka
·
Övr. Hund Nej, jag ska absolut inte skaffa hund nu! Eller ens inom en närmare framtid. Däremot drömmer jag absolut om en hund när jag bor på min...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
8 982
Övr. Hund Hej kloka bukemänniskor. Tänkte höra om ni kunde ge tips på lämpliga raser som skulle kunna passa min mor då hon tänkte skaffa hundvalp...
2
Svar
25
· Visningar
2 361
Senast: Monstermom
·
Hundavel & Ras Här finns massvis att läsa, det ena är en kennel som föder upp pyrrar o aidi så dit får jag väl inte länka (sök under historia o mer...
Svar
3
· Visningar
1 023
Övr. Hund Jag har en unghund (9 mån) som jag åker med till skogen för att ha honom lös. Jag åker ofta till såna skogar där jag vet att ingen annan...
20 21 22
Svar
436
· Visningar
29 120
Senast: Bonica
·
Hundhälsa Vår ena hund har en tå som är öm om man klämmer på den. Hon har aldrig varit halt trots det utan det är bara vid palpering av tån som...
Svar
6
· Visningar
3 079
Senast: igbest
·
Hundhälsa Jag börjar med några förtydliganden: Det är inte min hund, men jag har fått tillåtelse att be om hjälp här. Hunden har varit hos...
2
Svar
28
· Visningar
6 792
Hundhälsa Har någon här varit med om att en hund blivit attackerad (och i värsta fall upplyft) av en rovfågel? Jag har delad vårdnad om en hund...
2
Svar
28
· Visningar
2 523
Senast: BornAgain
·
Övr. Hund Forskare vid SLU säger att hundfoder fungerar bra som människomat...
2
Svar
31
· Visningar
2 810
Senast: BornAgain
·
Hundavel & Ras I Klarnas nya reklamfilm? Finns på Youtube, sök klarna snoop dogg @RedChili eller någon annan som vet?
2
Svar
31
· Visningar
3 951
Senast: mandalaki
·
Övr. Hund Nu måste jag få lite hjälp med ett problem som jag blir mycket konfunderad över. Har en 8 årig och en 9 månaders, båda hanar (I familjen...
Svar
6
· Visningar
3 990
Senast: Ciindy
·
Hundavel & Ras Kort fråga till er här som kan allt. Jag skulle vilja veta vilken slags hund det är som mannen i folkabussen har. Se från 08.50...
Svar
2
· Visningar
719
Senast: MiaMia
·
Hundhälsa Kan riskera att bli en rörig tråd, men det är för att det är rörigt just nu. Lite historik: Min vinthund fick urinträngningar och hade...
Svar
5
· Visningar
2 065
Senast: Lime
·
Hundavel & Ras Slog på TV:n och det är SM-veckan som idag handlade om linkörning med draghund; längdskidor med hund. Jag blev lite nyfiken och har lite...
Svar
10
· Visningar
1 574
T
Hundavel & Ras Jag och sambon funderar på att skaffa en liten fransk bulldog och jag vill veta allt om just fransk bulldog! Jag undrar hur stora blir...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
32 473
Senast: vallhund
·
Hundhälsa Min äldsta är 16 år och kom på mig nu att det är 4 år sedan hon vaccinerades senast 😲
Svar
17
· Visningar
4 200
Senast: Tilma
·
Övr. Hund Om drygt två veckor hämtar jag hem min lilla tik :love: Hon är 11 månader och har varit kvar hos uppfödaren sen hon var valp, och har...
Svar
7
· Visningar
988
Senast: Ceta
·
Hundhälsa Har en 2-årig tik (fralla) som just fått diagnosen lindrigt diskbråck i ländryggen. Nu står hon på smärtstillande och striktvila i 2 v...
Svar
18
· Visningar
2 401
Senast: Snurrfian
·
Övr. Hund Ni som har hjälp med hundvakt eller rastare på dagarna för era hundar, vad betalar ni för det? Betalar ni mer för fler hundar?
Svar
7
· Visningar
1 117
Senast: escodobe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka