Det första som kom upp i mitt huvud var labrador pomeranian
Hahahahha värsta jag hört Bobby är inte så stor
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det första som kom upp i mitt huvud var labrador pomeranian
Hahahahha värsta jag hört Bobby är inte så stor
Men den ena hade ju en lite mysko tantkompis som gödde hunden med tårta och kakor?
Mycket märkligt. Hon verkade ju tycka att själva matandet var kul, oavsett om hon har ihjäl hunden på kuppen.
Mycket är manus, glöm inte det!
Tredje avsnittet nu. Tycket det ser riktigt lovande och vettigt ut faktiskt, inte en massa predikande och "smygreklam" för diverse ideologier utan sunt hundvett. Över lag verkar det som att de flesta där är rätt ovana hundägare och egentligen inte har någon större koll på något men tycker ändå inte det är någon som inte försöker.
Bobbys Matte tappade inte humöret, hon gjorde tvNågon annan som sett finalen? Vilken jätteskillnad i hundarna!
Det enda som var lite synd var Bobbys matte som tappade humöret i hinderbanan igen och riktigt Luggade tag i hunden - inte konstigt att han hetsäter.
Det gör visserligen min också, men jag gör mitt bästa för att inte förstärka det. Ehum,.. sedan skulle jag inte utsätta henne för en hinderbana ,med köttbullar heller, men.. min reaktion skulle inte bli att nypa henne i nackskinnet.
Sedan, samtidigt, vill jag känna lite kudos för den hundägare som lånar ut sig på TV på det här viset. Vill inte ens Tänka på hur folk skulle kritisera mig i rutan.
Såklart, tur dom är smala och fina nuManus eller ej, hundar blir feta pga sina ägare.
Ovana hundägare? Räknas 17 år som hundägare som ovan?
Såklart, tur dom är smala och fina nu
Manus eller ej, hundar blir feta pga sina ägare.
Antal år säger noll och ingenting om vana och kunskapsnivå och låter man sin hund bli fet, så brister det uppenbarligen i kunskapen.
Men att tanten satt å matade på...manus!
Alltså.. Jag förstår att man som medverkande gärna vill "försvara" spektaklet och okunskapen, men effekten blir liksom fel av den enkla anledningen att det faktiskt inte går att försvara.
Absolut, och han är lika fin idag.Angående just Bobby var det ju en rejäl skillnad före och efter. Från en sjukligt överviktig hund till en normalviktig hund som var riktigt fin i kroppen. Det visar ju att programmet gjorde nytta även om det säkert fanns saker som las till för att få bra tv.
Visa bifogad fil 25855
Absolut, och han är lika fin idag.
Han ligger bra i vikt. Några hg mer än 2017, men stabil och inte alls överviktig.Huruvida han ligger kvar viktmässigt på samma nivå och är lika fin i kroppen går inte att avgöra från den bilden, men han är verkligen lika söt idag.
Huruvida han ligger kvar viktmässigt på samma nivå och är lika fin i kroppen går inte att avgöra från den bilden, men han är verkligen lika söt idag.
Har han fått mer eller märks de mer när hans mattillgång är begränsad?Kan säga att min hund fått mer problem kring matbeteendet efter denna programinspelning än innan
Bobbys Matte tappade inte humöret, hon gjorde tv
Har han fått mer eller märks de mer när hans mattillgång är begränsad?
Satt ni och matade en sjukligt fet hund med kakor för att det stod så i manus?Mycket är manus, glöm inte det!