Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Vi letar efter bra belöningsgodis till Malte. Både något litet att ha i fickan på promenader m.m. men även mer ”långvarigt” godis så att...
2
Svar
21
· Visningar
2 146
Senast: Sofie.S
·
Övr. Hund ...har ju börjat gå på SVT nu. Vill mest slå huvudet i bordet när jag ser deltagarna. Det första de flesta gör för att förklara hundens...
7 8 9
Svar
167
· Visningar
19 780
Senast: linnsan
·
Hundhälsa Hej! Vi har en valp på 9 veckor som är lös i magen. I två nätter har hon vaknat och gnytt 1 gång i timman och gått ut och bajsat ljus...
Svar
1
· Visningar
673
Senast: Gnist
·
Hundträning Någon som har tips på träning man kan göra m hund om man inte är så mobil själv (övriga familjen tar hand om långa promenader), själv...
Svar
1
· Visningar
604
Senast: Snurrfian
·
Övr. Hund Det sa min man igår efter att vi gått förbi en man med en unghund som verkade nära att explodera av uppdämd energi. Det var halt, hunden...
4 5 6
Svar
105
· Visningar
9 516
Senast: _Taggis_
·
Hundhälsa Breeze har ju varit lite av en olycksfågel i vinter och vi håller på att behandla en muskel i vänster bak med bland annat laser...
2
Svar
21
· Visningar
3 288
Senast: Raderad medlem 94602
·
Hundavel & Ras Om jag säger arbetande ras med mycket humor, vilken ras säger ni då? Ska användas för elitsatsning inom lydnad och agility. Vill ju...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 974
Senast: mackan
·
Hundhälsa Ger Pure natural färskfoder till vår hund. Är det någon som har källa på eventuella bakterier eller antibiotikaresistens? Såg ett test...
2
Svar
33
· Visningar
2 801
Hundhälsa ...på en hund som alltså hatar att ha det på sig. Finns det "utbrottssäkra" tikskydd? Min valp på 7 mån är ingen valp längre, hon...
Svar
11
· Visningar
6 538
Senast: Sel
·
Övr. Hund Jag har en hel del, ca 30 hundhalsband med namn på som jag har sytt till mina hundar som jag skulle vilja skänka bort till bättre...
Svar
7
· Visningar
1 099
Senast: Bison
·
R
  • Låst
Hundavel & Ras Allt fler Bukefalister verkar gå i avelstankar så här kan alla som tänker para hålla till istället för att spama de övriga trådarna med...
99 100 101
Svar
2 007
· Visningar
184 772
Senast: AraSlei
·
R
Övr. Hund Vi kommer behöva ta ett snack med hundägande granne. Våra hus ligger nära. Ca 30-40 m från varandra med en smal grusväg på ca 4 m mellan...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
12 264
Senast: Raderad medlem 94602
·
Övr. Hund Jag har haft eng cocker. Tränade allt möjligt däribland agility! Han dog tyvärr för två år sedan. Min fråga är....jag är 60 år. Vill...
Svar
13
· Visningar
1 256
Senast: Harry60
·
Hundträning Jag fick ju ganska rappt inse att mitt agilityflås försvunnit under vintern när vi tävlade i helgen, och det var inte toppen till att...
Svar
18
· Visningar
1 389
Senast: Angel
·
Övr. Hund Jag har kikat lite efter bur till min nya bil. Största hunden ligger på 38 kg och 63 cm i manken, den mindre är fortfarande valp men...
Svar
4
· Visningar
815
Senast: Tonto
·
Övr. Hund Hej alla, ny här på hundforumet på buke. Jag har ett problem. Min sambo köpte för lite mer än ett år sedan en vorstehvalp, en hane...
3 4 5
Svar
85
· Visningar
12 833
Övr. Hund Vi har en hund som jag aldrig klickat med. Hund har varit mitt största intresse i ca 10 år, men nu är det inte roligt längre. Det är...
Svar
18
· Visningar
4 740
Senast: blizz
·
Hundhälsa Tanken väcktes igår när jag övervägde att ta med vatten till mig själv men avstod. Jag tränar för att springa en halvmara och har nästan...
2
Svar
21
· Visningar
1 829
Senast: Raderad medlem 19815
·
Hundhälsa Vad finns det att välja på om man inte vill ha foder fryst i korvar? Jag hatar korvarna, jag hatar all den där plasten, jag hatar...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 970
Övr. Hund Hur engagerad är du i din BK med ideellt arbete? Man läser/hör att det är svårt att få folk till styrelsen/tävlingar/sektorer mm. Jag...
2
Svar
23
· Visningar
1 480
Senast: Is
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar