Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Hej, 4/5 så tappade vår griffon/chihuahua på 8 år balansen på höger bakben och vi åkte direkt till veterinären. Kvällen innan hände det...
Svar
4
· Visningar
951
Senast: Carrie
·
Hundhälsa Jag blir faktiskt väldigt irriterad då jag googlat runt ett tag och varit inne på olika kliniker och veterinärers hemsidor och kan... 2
Svar
26
· Visningar
2 592
Senast: Acto
·
Övr. Hund Om en ska bo en period hos någon som har en hund som är väldigt olikt fostrad jämfört ens egen, hur ska en få det att fungera på bästa...
Svar
17
· Visningar
1 136
Senast: vallhund
·
Övr. Hund Kom och tänka på detta nu när jag på kvällen hjälpte pappa att scanna in gamla dia-bilder. Jag känner normalt sett obehag inför riktigt...
Svar
15
· Visningar
3 330
Senast: iNHALE
·
Hundhälsa Nu har Labradortant farit vidare till nästa existens på andra sidan Regnbågsbron. Flera vändor till veterinären med magont och kramper...
Svar
16
· Visningar
1 249
Senast: Tuggben
·
Hundhälsa Vår älskade hund är inlagd på djursjukhus för diskbråck. Vi ät jätteledsna hunden har haft ont, riktigt ont och får nu smärtlindring via...
Svar
15
· Visningar
1 919
Senast: BornAgain
·
Hundhälsa Hej alla! Jag är ny medlem här på forumet efter att ha bara hängt här och läst kloka trådar i något år. Tänkte därför skriva om min...
Svar
1
· Visningar
1 305
Senast: Raderad medlem 94602
·
Övr. Hund Hej Buke! Jag är för första gången i typ hela mitt liv utan hund då vi tog bort vår förra i höstas. Hela familjen (med visst undantag...
Svar
11
· Visningar
981
Senast: TinyWiny
·
Övr. Hund Hej jag behöver lite hundmänniskors input. Under brf:s årsmötet diskuterades den stora frågan vem som nu glömt att plocka upp sin hunds...
Svar
19
· Visningar
2 263
Senast: Grazing
·
Hundavel & Ras Hej! Jag har haft schäfrar i många år men nu känner jag att det är dags för en ny ras. De senaste åren har schäferaveln gått åt ett... 2
Svar
23
· Visningar
2 586
Senast: Raderad medlem 94602
·
Hundhälsa Min 11åriga tik har plötsligt fått en svullnad på revbenen. Hon reagerar inte när de tar på svullnaden. Vi har aldrig tidigare varit med...
Svar
4
· Visningar
1 028
Senast: Myzan87
·
Hundhälsa Hej! Det är första gången jag postar här och det är mycket för att jag fick mycket funderingar o så av ett annat inlägg o tyckte det...
Svar
3
· Visningar
1 412
Senast: vallhund
·
Övr. Hund Som rubriken lyder, tips på bra selar som hunden inte kan krypa ur. Nu just har vi en basic från Zero dc som är lätt, mjuk men fast hur... 2
Svar
24
· Visningar
4 472
Senast: Lindon
·
Övr. Hund Jag är ny på detta med att behöva anlita hundpensionat så jag kan ha fått det helt om bakfoten... men är det verkligen det vanliga att... 2
Svar
31
· Visningar
3 388
Senast: Liander
·
Hundhälsa Hur tidigt kan man höra valparnas hjärtljud med stetoskop? :) Någon som vet?
Svar
1
· Visningar
1 298
Senast: Gnist
·
Övr. Hund Jag skulle vilja lära min häst nosework, mest som berikning och en kul grej. Kan man gå någon typ av grundkurs i detta även om man...
Svar
6
· Visningar
1 032
Övr. Hund Är det någon som värmer hundhus med solceller som har tips att dela med sig av? Jag har fått för mig att jag vill ha solpanel på...
Svar
4
· Visningar
1 086
Senast: AraSlei
·
Hundhälsa Hej, skulle behöva lite råd och tips. Jag har en Welsh Corgi Pembroke som snart är 5 år (Bibbi) För tre veckor sedan slutade hon att äta...
Svar
2
· Visningar
2 143
Senast: Luktpion
·
Hundavel & Ras Är lite nyfiken på dessa två raser - de liknar ju varandra till utseendet, men hur är det i övrigt? Någon som har erfarenhet av ena...
Svar
3
· Visningar
1 727
Senast: Tuggben
·
Övr. Hund Jag de senaste månaderna försökt att skaffa en vuxen hund. Jag har letat på Facebook och blocket utan lycka. Om jag får svar så blir jag... 2
Svar
26
· Visningar
2 049
Senast: Viva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Höstföräldrar 2023
  • Dejtingtråden del 38
  • Vad gör vi? Del CCX

Hund, Katt, Andra Djur