Jag försökte google men hittade inget, har du en hemsida?Det finns delar att köpa till vanliga selar. Kostar knappt något.
Ett exempel är Kanas version
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag försökte google men hittade inget, har du en hemsida?Det finns delar att köpa till vanliga selar. Kostar knappt något.
Ett exempel är Kanas version
Hm det måste jag kika på, det är inget jag har tänkt på och han visar inte att han blir störd. Det gjorde han däremot i den förra selen vilket var anledningen till att byta.Jag gillar den skarpt, men kan ibland oroa mig för att bogspännena hamnar på skulderbladets spets och hämmar rörelsen? Det blir som en hård kant där. Så jag har den lite lösare än den borde sitta.
Jag vet inte vad man ska googla på på svenska. Kanske @Red_Chili vet vem som säljer dessa delar, det är främst vinthundsfolk som köper. Kana är ett finsk märke men hon är inte den enda som gör såna.Jag försökte google men hittade inget, har du en hemsida?
Drog inte hela historien bakom hundens bakgrund men nej han försöker inte komma ur selen till varje pris! Det har hänt kanske maxMen om problemet har pågått så länge så kanske det även måste till träning? Varför vill hunden till varje pris ta sig ur selen? Jobba på att få en bättre relation samtidigt som du använder sele och långlina. Jag har haft selen i ett par månader men märker ingen skillnad på hållbarhet.