Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundavel & Ras Tänkte kolla om det finns någon här som är nernördad i färggenetik och tycker det är roligt att kika på färg? Jag skulle behöva kolla på... 2
Svar
37
· Visningar
2 496
Senast: Dentaku
·
Hundavel & Ras Vår hyresvärd har en Dogue de bordeaux, och han har charmat oss totalt. Men det är en tung ras med diverse överflöd av hud och...
Svar
9
· Visningar
1 790
Senast: Red_Chili
·
Hundhälsa Hej på er, Min lilla 12-veckors valp har fått cherry eye på ett öga som ska opereras på tisdag. I onsdags poppade det även ut på det...
Svar
1
· Visningar
1 964
Senast: hastflicka
·
Övr. Hund Jag är medveten om att det är en retriever, och att hon gärna bär saker, och skor i synnerhet. Hon är frisk och får tillräckligt med...
Svar
15
· Visningar
1 544
Senast: Blyger
·
Övr. Hund Hur skulle ni tolka det när en hund konstant har sin mun vidöppen? Detta gäller både inomhus och utomhus, vid alla temperaturer och...
Svar
3
· Visningar
774
Senast: Red_Chili
·
Hundavel & Ras Någon som testat sådana? Kan man lita på att de fungerar? Tänker att tekniken borde ju vara samma som för människa i teststickor och...
Svar
8
· Visningar
3 817
Hundhälsa Jag har en kastrerad hanhund som är nyss fyllda 8år. Sedan lite mer än ett år tillbaka har jag med mig honom på jobbet nästan varje...
Svar
6
· Visningar
723
Senast: vallhund
·
Hundhälsa Fnulade på lite med hundarna, klippte klor och kollade igenom dem och upptäckte att shibans ena hörntand ser ut såhär! :eek: Helt... 2
Svar
29
· Visningar
3 573
Senast: utte
·
Övr. Hund Jag funderar på anmäla min golden till en inoff men funderar om vi kommer bli utskrattade :o - Han är 63 i mankhöjd (rasstandard är...
Svar
15
· Visningar
1 048
Senast: fryckan
·
Hundavel & Ras En moderator har brutit ut detta från en annan tråd eftersom ämnet passar i en egen tråd. Måste säga att det är anmärkningsvärt att man... 4 5 6
Svar
101
· Visningar
6 136
Senast: Bexzor
·
Hundhälsa 🌸Hejsan på er, jag skulle behöva lite TIPS & HJÄLP från er🌸 Jag får väldigt känsliga klor och huden runt om mina klor när det blir...
Svar
8
· Visningar
835
Senast: em-pirre
·
Övr. Hund Hej! Jag kommer vilja byta foder på min lilla kille så småningom när jag har fått hem honom men har några frågor. Jag har tittat på... 2
Svar
29
· Visningar
2 797
Senast: AraSlei
·
Hundavel & Ras Nu är det drygt ett år sedan min finvoffa gick bort, 13,5 år gammal. Det är inte dags att skaffa ny hund riktigt än, utan vi har sagt... 2
Svar
27
· Visningar
3 712
Senast: Killaloe
·
Hundavel & Ras Hej! Jag skrev en ''Vilken ras?'' tråd 2017 och ville ha hjälp med att välja ras. Jag har fortfarande inte bestämt mig för någon ras... 2 3
Svar
43
· Visningar
3 226
Senast: Gnist
·
Hundhälsa Hur sjuk ska din ras bli innan du överger den? En fråga som väckts i mitt huvud de senaste dagarna när man läser om olika raser och... 4 5 6
Svar
112
· Visningar
10 106
Senast: Nepenthe
·
Övr. Hund Varning för långt inlägg! När jag skaffade min dvärgschnauzer Sigge såg förutsättningarna helt annorlunda ut. En god vän och jag var...
Svar
12
· Visningar
4 210
Senast: Hyacinth
·
Övr. Hund Vilken härlig, härlig liten hund!!!
Svar
7
· Visningar
1 063
Hundhälsa Ramlade över en liten pryl som fästs på hundens halsband, den ska sända ut ultraljudssignaler och skrämma bort fästingar. Är det någon...
Svar
0
· Visningar
474
Övr. Hund Hej! Min lilla valp på 10 veckor kan inte gå i sele eller halsband. När vi är ute och ska gå runt huset så att hon gör sitt så går hon... 2 3
Svar
40
· Visningar
3 749
Senast: Raderad medlem 94602
·
T
Övr. Hund Hittade en hund som hade som diagnos på ögonen: corneadystrofi Vad 17 år det? 2
Svar
24
· Visningar
7 631

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka