Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Såg precis ett klipp med en matfixerad hund som valtar sin mat/matskål och bet någon när den kände sig hotad om sin mat. Väldigt...
2
Svar
29
· Visningar
3 022
Hundavel & Ras Hej Buke! I höstas fick vi tyvärr ta bort våran taxtik och för mig som alltid har haft hund känns det väldigt tomt nu. Samtidigt så har...
2
Svar
26
· Visningar
3 111
Senast: Korven
·
Hundträning Ja, det finns visst en del sådant. Till exempel @Silver Girl har ju varit på goldenläger. Jag kanske också vill åka på läger men kanske...
Svar
16
· Visningar
1 471
Senast: Takire
·
Övr. Hund Vem ska dit? Ska ni ställa ut, tävla eller bara shoppa? Jag ska tävla rally med min lilla men är lite sugen på att anmäla min...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
5 278
Senast: Viva
·
Hundträning Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller...
2 3
Svar
58
· Visningar
2 679
Senast: HeddaVovven
·
Hundhälsa Har en 8 årig tik som väldigt sällan lider av inkontinens. Händer ett få gånger per år att hon kissar på sig i sömnen, så märker jag...
Svar
2
· Visningar
702
Senast: darkoskille
·
D
Övr. Hund Har du någonsin hamnat i nån dispyt/konflikt nån gång med nån närstående eller bekant eller kanske rentav främmande om din hund? Eller...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
6 595
Senast: iNHALE
·
Övr. Hund Min mittel har börjat med ett underligt beteende som jag inte kan hitta anledningen till. Hon kan helt plötsligt stanna på t.ex...
Svar
5
· Visningar
2 480
Senast: escodobe
·
Hundavel & Ras Jag har det senaste suttit och läst bostadsannons (inte för egen del) och i flera annonser har det stått ”inga stora hundar” eller...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
5 485
Senast: Mia_R
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har saknat en tråd för allmänna uppdateringar om livet som har med hund att göra :D Så jag får väl så lov att skapa en!
Svar
6
· Visningar
480
Senast: Fisherling
·
Hundhälsa Jag har skrivit i den allmänna hundtråden men nu har jag panik. M vägrar att äta, hon har kräkts upp sina tabletter. Hennes diarré är...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
4 988
Senast: russinbulle
·
Hundhälsa Stora hundarna hade en fight 6.12. Det misstänktes vara allvarligt så vi körde ner båda två 40 mil till djursjukhus (det var givetvis en...
Svar
10
· Visningar
1 059
Senast: Jeps
·
Övr. Hund Vad skulle ni göra under en dag för att er hund skulle bli riktigt, riktigt trött? (Vad skulle ni göra under en dag för att göra hunden...
2
Svar
30
· Visningar
2 656
Senast: Migo
·
Övr. Hund Någon som har Kia Niro med dubbelbur i? Jag har hittat en bil som jag vill ha men det verkar inte som att min MIM dubbelbur i medium...
Svar
3
· Visningar
882
D
Hundavel & Ras Ber om ursäkt på förhand om detta är ett uttjatat ämne här. Jag är ny på forumet:o Jag går i tankar att skaffa en tik till sommaren och...
2
Svar
38
· Visningar
10 295
Senast: Tajger
·
Hundhälsa Gamle fine Beauceronen börjar gå mot sluttampen nu, känner vi. Det är absolut inte akut, men kan bli, när som helst. Snart eller om ett...
Svar
15
· Visningar
1 518
Övr. Hund Ännu en gång har jag sett en bedårande liten figur som jag inte har en aning om vad det var för ras.... :D :love: Såg den på väg till...
Svar
6
· Visningar
1 237
Övr. Hund Hur har ert år varit, ur ett hundperspektiv? Min hund fyllde två i augusti och hon börjar nu kännas vuxen. I våras hade hon en rejäl...
2
Svar
23
· Visningar
2 234
Senast: Kakis
·
Övr. Hund Funderade över mina egna planer för hundarna 2018 och läste er förra tråd. Så vad har ni för planer för era hundar?
2 3 4
Svar
63
· Visningar
5 025
Senast: WildWilma
·
Hundhälsa Hej. Så jobbigt att behöva fundera så i detta, nu när vi hamnat här😔 Vi har en boxertik som varit med oss i snart 8 år, det har...
Svar
17
· Visningar
1 197
Senast: kakan89
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Förbereda hundar inför bebis?
  • Lugnande medel till hund.