Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@Voff , blir det något MyDog?
Nä Helga fäller så hon ser bedrövlig ut. Hon ska väl gå i löp om 3 v. Du vet hur snygga de blir då
Mmm, så jäkla hopplöst. Men det finns fler utställningar
Valkyria tappade inte ett strå för tre dagar sedan, nu ser hon ut som en skabbräv. Blir till att bada ur henne i början av veckan, ge henne en kur Priorin och hoppas att hon är tillbaka i full päls till svensk vinnare i Sundsvall i april.
Maken pratade på att ställa henne i vår/sommar. Hon lär fälla igen i Juni/Juli eftersom hon ska löpa (och paras) i Juli/Augusti.
Kom till Norrköping i början på Juni vettja!
Jag tror han har siktet inställt på någon speciell men bara lyssnat med ett halvt öra
Misstänker att det är SSM. Det ska passa in med IGP också. 2:an siktar han på i April och 3:an i Juli.
SSM är ju kul då man får visa dem i modprov men ska hon ha en chans till vettig bedömning måste hon vara ordentligt tränad "schäferstyle" i ringen. Framförallt i bruksklass. Dessutom är den inofficiell så ni kan inte få något cert.
Så sikta på SSM bara för det är kul men kom ut och visa henne på någon riktig utställning också!
Jag överlåter det där helt till maken som har pysslat med det förr. Han började sin Schäferbana med utställning. Det var först med fjärde exteriörhunden som han började med IPOt
Hehe, då tycker jag att vi ska lura tillbaka honom in i ringen på riktigt. Vi behöver se lite fler bruksare där!
Jag! Och @mysbollVilka är på Mydog imorgon och på söndag?
Då får vi försöka säga hej!Jag! Och @mysboll
Vilka är på Mydog imorgon och på söndag?
Vi är där. Står i montern på Lördag och sen uppvisning Lördag/Söndag. Vi har redan varit Torsdag/Fredag så tur man har två hundar och kan byta.Vilka är på Mydog imorgon och på söndag?