Om jag åker till MD så måste jag ju bara komma förbi eftersom jag också har en Dvärg
Absolut. Ska bli kul att stå i montern och göra reklam för vår härliga ras!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Om jag åker till MD så måste jag ju bara komma förbi eftersom jag också har en Dvärg
Jag tar mig kanske dit - mest för gratisgrejerna samt lotteriet i Goldenmontern eftersom Svansson varken ska ställas/tävla eller ens följa med in. Men gratisgrejerna och lotteriet är bra alltså
Nu började maken yra om att ställa Helga i bruksklassen om de fixar IPO1 den 2:a December
Jag får magsår av tanken på det yrvädret inne på My Dog
Äsch då, det finns säkert några bord hon kan hoppa upp på och sysselsätta sig ett tag
Åh gud, säg inte så
Jag kan guida dog och huliganerna runt på mässan!Åhå!!!
Eftersom Helga klarade IPO1 så har maken bestämt sig för att anmäla henne till bruksklassen på MD
Vilken dag är det?
Jag har inte kollat vilken dag bruksklassen står. Får återkomma om det.
Men vi kommer ha den hunden som uppför sig sämst
Tror nog det går bra
Labradorglad Schäfer utan uppfostan och knapphändig erfarenhet av samhälle och sociala miljöer
Jag får ta med fickpluntan och rånarluva.
@linnsanJag har inte kollat vilken dag bruksklassen står. Får återkomma om det.
Men vi kommer ha den hunden som uppför sig sämst
Jag håller med dig! Kan kanske till och med köra upp dom och vara med som moraliskt stödFler än jag som tycker @linnsan och Gripa ska ställa upp för "fulschäfrarna"?
Helga behöver konkurrans och exteriörvärlden behöver lite att haka upp sig på.
Fler än jag som tycker @linnsan och Gripa ska ställa upp för "fulschäfrarna"?
Helga behöver konkurrans och exteriörvärlden behöver lite att haka upp sig på.
Jag håller med dig! Kan kanske till och med köra upp dom och vara med som moraliskt stöd