Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har aldrig haft en hund som efter valpåldern lekt med leksaker ensam inne. Oavsett ras. Ute kan de bära runt lite på nått men inne så är allt helt ointressant om inte en människa är delaktig. Ensamlek har bestått i utmaningen med att ha sönder sakerna så fort som möjligt i så små bitar det bara går
Efter att några har skitit ut små bitar av leksaker så törs jag inget ha inne.
En kort stund såg jag framför mig hur hunden sprang runt med en gitarr i munnen, innan jag kom på vilken typ av fender det antagligen handlade om.Nej inga leksaker framme. Det finns i princip inga leksaker som håller för Schäferkäftar. Ute i trädgård och hundgårdarna har de grisbollar och några andra hårda bollar samt märgben. Sen har vi leksaker som vi tar fram och leker med hundarna ute en och en.
Gammeltiken har en fender som hon gillar att springa runt med och den yngre tiken har en kong som hon gillar att bära på.
Min hund brukar ta min mammas innetofflor och bara "TITTA VAD JAG HAR, IIIIIIH" och galoppera där ifrån.Min har leksaker framme, men det är inte jätteofta han leker med dom själv här. Dock leker han alltid med olika leksaker hos min mamma trots att vi är där väldigt ofta och leker gärna själv, vilket han gjort sen han va valp. Oftast handlar leken om att ta med sig leksaken upp på något för att sedan putta ner den och göra om. Bäst är det om man har den blå bollen som inte är helt rund och därför far iväg i helt oväntade riktningar. Han gillar också att ta katternas leksaker (som han vet att han inte får ha) och sedan gå förbi mig och tydligt visa att han tagit leksaken, dessa leker han aldrig med utan det handlar nog mest om att "skryta"
En kort stund såg jag framför mig hur hunden sprang runt med en gitarr i munnen, innan jag kom på vilken typ av fender det antagligen handlade om.
(Och i samband med att jag kom på det hörde jag ”men älskling, det där är en ibanez” i huvudet )
Vår första hund i familjen (Jag har haft tidigare och även maken men vår första gemensamma.) hade en stor mjukisapa som han bär runt på hela sitt liv, lekte lite med men mest använde som kudde på olika platser i huset. Han kunde ryska och greja också med den. Men generellt sett är det nog så att vuxna hundar inte leker på samma sätt som valpar. Jag fnissar kust lite åt Ville som ligger på rygg och tuggar lite på en pipleksak, lite lojt så där. Det låter "piiiiiip" när det är mer bus så är det "pippippip"Jag har aldrig haft en hund som efter valpåldern lekt med leksaker ensam inne. Oavsett ras. Ute kan de bära runt lite på nått men inne så är allt helt ointressant om inte en människa är delaktig. Ensamlek har bestått i utmaningen med att ha sönder sakerna så fort som möjligt i så små bitar det bara går
Efter att några har skitit ut små bitar av leksaker så törs jag inget ha inne.