Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Juniorvärldsvinnaren -17.
Tillräckligt med massa för utställningsringen...
Orkar säkert jaga en hel dag...
Stackars hundJuniorvärldsvinnaren -17.
Ja och till viss del även kroppsligt, att den breddar sig liksom. Himla svårt att förklara känner jag, men en unghund kan vara tunn i kroppen även om den är musklad men kan med åldern bredda sig. Men det kanske helt och hållet är muskler? Samtidigt upplevde jag att vår förra wachtel aldrig fick ordentligt med massa trots att han var välmusklad och jagade utan problem hela dagar. Så mitt förvirrade svar är muskler och kroppsligt men inte fett.Muskelmässigt då, menar du?
Det argument jag hört är "de flyter bättre"Orkar säkert jaga en hel dag...
Det argument jag hört är "de flyter bättre"
"Kommer iförsig ingenstans, men flyter gör han!"Ser i mitt huvud hunden guppa omkring lite som en dåligt uppblåst boll utan att komma nånstans medan ägaren nickar nöjt och säger "se, han flyter hur bra som helst"
Jag har träffat en labbehane, som visserligen var ENORM och överviktig men inte fet, som vägde 46kg enligt ägaren
Men Floyd väger inte mycket för att vara en jaktlabrador heller, många ligger runt 30kg.
Stackars hund!Juniorvärldsvinnaren -17.
Glöm inte att de även håller värmen bättre med den där ”massan”. Det påpekas ofta i en av labbe grupperna på FB...Det argument jag hört är "de flyter bättre"