Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

F
Hästmänniskan Skulle ni våga köpa en fyraåring för att sattsa på dressyr som har opererat bort en benbit för ca 1 år sedan? Målet är att hästen ska...
2 3
Svar
53
· Visningar
5 065
Senast: tuija
·
G
  • Låst
Hästmänniskan vad gör man om fodervärden missskött ägarens häst så pass hårt så ma n inte känner igen sin egen häst???:o var vänder man sej om...
2 3
Svar
45
· Visningar
6 912
Senast: Pernilla_
·
Hästmänniskan Håller på att leta stalljobb nu och över sommaren. Har fått en hel del intressanta erbjudanden från tävlingstall. Det ena är hos en...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 899
Senast: sjoberga
·
R
Hästmänniskan När man säljer en häst, vem ska stå för veterinärbesiktningen, är det säljaren eller köparen? Eller delar man på kostnaden? Hur gör ni...
2
Svar
35
· Visningar
5 294
Senast: Linda.B
·
T
Hästmänniskan Nu ska ja göra ägarbyte på Luna som ja trådat om förut, Trodde ju inte hon var chipad eller hade pass, Pass hade hon inte men chipad...
Svar
4
· Visningar
914
Senast: Trizzla
·
C
Hästmänniskan Hur skriver man kontraktet om köpare inte anser att en vet.besiktning är nödvändig?(kan tillägga att det rör sig om en veterinär så...
2
Svar
21
· Visningar
5 348
Senast: Trine
·
Hästmänniskan Hur får man tag i en sådan, finns det begagnade och hur mycket kostar de ungefär. Är dem bra att ha som hjälpreda att hålla ordning i...
Svar
4
· Visningar
1 215
Senast: ang
·
Gnägg Kappi vår. Sävebanan 19 april. T8
Svar
0
· Visningar
122
Senast: Lokkur
·
Svar
0
· Visningar
89
Senast: Saga
·
Hästmänniskan Jag har sjunkit till botten helt känns det som. Ingenting funkar längre.. Inte med min häst, inte på hästarna jag rider på skolan 2 ggr...
Svar
5
· Visningar
1 248
B
Hästmänniskan Använder ni ngt ensileringsmedel när ni plastar balarna ? Hur tillsätter man det ? Hur brukar ni göra, med eller utan ?
Svar
1
· Visningar
955
Senast: Invinciblestables
·
Hästmänniskan Kom in på en tråd där det var en tjej som hade sin häst försäkrad i A1 liv 35 000:- Men nu hävdade försäkringsbolaget att hon bara...
2
Svar
26
· Visningar
2 343
Senast: break_a_leg
·
C
Hästmänniskan Har fastnat för en häst (5år) som är helt underbar i temperamentet och som har kapacitet för minst medelsvår dressyr, men så när vi...
2
Svar
20
· Visningar
2 058
Senast: boccia
·
H
Anläggning Här nere i södra Sverige är det ju något så otroligt torrt. Har bara haft en regnig dag på 6-8 veckor (förra veckan kom det några...
2
Svar
38
· Visningar
4 633
Senast: Piraja
·
P
Hästmänniskan Jag (och andra) har alltid sett mig själv som en lugn person som inte jagar upp mig. Under de senaste två åren har jag förlorat 2...
Svar
17
· Visningar
1 530
Senast: Pad
·
Hästmänniskan Jag vet inte om tråden ligger rätt. I närheten av där jag bor är det någon som har en ponnyhingst som går i en liten hage intill...
4 5 6
Svar
105
· Visningar
8 989
Senast: Piraja
·
Ekonomi & Juridik Om man misstänker problem hos hästen som man vill röntga. Dvs man har inte blivit rådd att göra det av veterinär i sig. Går detta då på...
Svar
12
· Visningar
2 295
Senast: Stopek
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama