Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

P
Hästmänniskan vad e en hippolog?
Svar
3
· Visningar
881
Senast: M-oaa
·
H
Hästmänniskan Vad skulle ni vilja göra på lördagskvällen efter en lång dags ridkurs (det är en lördag-söndagskurs med övernattning och ridning även...
Svar
11
· Visningar
1 340
Senast: Helan
·
Hästmänniskan Hej ska köpa en häst som blivit behandlad för knä leds inflammation bak, har haft hästen på prov och ska köpa den nu ska jag ta över...
Svar
6
· Visningar
1 111
Senast: nixa 324
·
Svar
0
· Visningar
102
Senast: weasel_
·
Gnägg mitt sto e.Le Mans xx
Svar
0
· Visningar
79
·
Gnägg mitt sto e.Le Mans xx
Svar
0
· Visningar
96
·
Gnägg Här arbetar Nordsvenska Brukshästen Patrik i skogen -2008
Svar
0
· Visningar
104
Senast: FrittePower
·
Svar
0
· Visningar
105
·
Hästmänniskan Ska så klart ringa mitt försäkringsbolag och fråga men den samlade expertisen här brukar ha snabbare svar. Ska ev lämna iväg min ena...
Svar
3
· Visningar
920
Senast: Rebecka83
·
Hästmänniskan Har hamnat i ett dilemma... Min fodervärd som har kontrakt på min häst i 8 månader till, vill bryta kontraktet och lämna tillbaka...
Svar
18
· Visningar
4 127
N
Hästmänniskan Om man tecknar en ny försäkring, och det visar sig att hästen har en skada, tex en gammal fraktur, eller pålagringar, eller något...
2
Svar
30
· Visningar
2 436
Senast: nixa 324
·
Ekonomi & Juridik Vet inte om tråden ligger rätt. Flytta den isf. Jag undrar om det går att teckna en veterinär vårdsförsäkring bara utan liv på en...
Svar
3
· Visningar
1 057
Senast: Zqathan
·
Hästmänniskan Någon som har uppgift vad det kan kosta att göra en vet.besiktning innan köp? Hade veterinären här idag för just detta men kunde tyvärr...
Svar
3
· Visningar
815
Hästmänniskan Har sedan någon månad haft allvarliga funderingar på att skaffa egen häst - om ungefär ett år när jag sparat ihop pengar. Nu var jag...
Svar
15
· Visningar
1 690
Senast: Persilja
·
S
Hästmänniskan Hej på er! Vi skall flytta in på en liten hästgård där de tidigare haft kor på sommarbetet och därför sitter det en tråd med...
2
Svar
23
· Visningar
6 101
Senast: Sparf
·
Hästmänniskan Jo jag vet att det finns en paddock tråd uppe men vi har helt andra förutsättningar. Vi ska bygga paddock som kommer enbart att användas...
Svar
4
· Visningar
949
Hästmänniskan Nu så är det dags! Jag har just dragit ut vinterns hög på ridbanan för torkning. Den skall vändas en gång och så in i hästtransporten...
Svar
12
· Visningar
3 100
Senast: LIA
·
M
Hästmänniskan Har nu vart i ett stall i snart 3 månader. I början var allt så bra men nu spårar det ur. Folk flyttar ifrån stallet och det blir bara...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
7 032
Senast: rebus
·
Hästmänniskan Vilka för- och nackdelar finns för köpare respektive säljare? Skulle du köpa/sälja en oförsäkrad häst?
Svar
8
· Visningar
1 526
Senast: hillevie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Ta bort tandsten med ultraljud
  • Avlivning älskade katt
  • Uppdateringstråd 30