Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Svar
0
· Visningar
149
Senast: Emuliiaa
·
Hästmänniskan Jag har under snart ett år inte kunnat ta hand om min häst som jag skulle önska pga jag var med i en bilolycka. Och jag vet inte hur...
Svar
19
· Visningar
1 831
Senast: __Stilett__
·
N
Hästmänniskan Hej allihopa! Vad innebär det att stå som ägare på en häst? Alltså rent praktiskt... Jag frågar eftersom min sambos syster undrade...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
13 607
Senast: Hjartagna
·
V
Hästmänniskan Jag och min sambo funderar på att ta över mina föräldrars gård där jag har mina hästar och där jag är uppväxt. Den består av ett hus på...
Svar
9
· Visningar
2 108
Senast: Valencia
·
Hästmänniskan Hej alla! Jag efterlyser tips, hjälp och råd att bryta min negativa tankespiral som jag ibland kommer in i efter ett dåligt...
Svar
11
· Visningar
1 738
Senast: kem
·
Ekonomi & Juridik Då och då läser man annonser där det kan stå: "till salu igen pga oseriös köpare". Vad har man gjort då (som oseriös köpare alltså)?
Svar
18
· Visningar
3 021
Senast: sona
·
Hästmänniskan Jag har nyligen sett att täckesanvändning till och med finns med i jordbruksverkets regler för hästskötsel. Det är ju synd att det ska...
Svar
15
· Visningar
2 293
Senast: bigganl
·
Hästmänniskan Ni som stått bredvid när en häst tagits bort, hur kändes det? Hur reagerade ni, just då och längre fram, och var det så ni trodde att ni...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
7 053
Senast: Grålly
·
Hästmänniskan Vad ska man göra, min häst som jag delar med min kompis har kotledsinflamation och vi har hela tiden trott att det berodde på att han...
2
Svar
22
· Visningar
2 736
Senast: anhe
·
S
Hästmänniskan Hej! Nu hoppas jag att denna tråden hamnar rätt.. (vilket det såklart inte gjorde....Moderator får gärna flytta inlägget till rätt...
Svar
2
· Visningar
5 667
Senast: tgd
·
Ekonomi & Juridik En liten fråga! Min häst har tidigare varit hos veterinären ett antal gånger. Den blev sedan friskförklarad och allt var frid och...
Svar
8
· Visningar
2 008
Senast: skuggi
·
Ekonomi & Juridik Jag har en liten passiv näringsverksamhet och jag har en revisor som hjälper mig med deklarationen. Idag fick jag en räkning på 7000...
Svar
17
· Visningar
2 798
Senast: a1agnlju
·
B
Hästmänniskan Jag gillar inredning allt från vardagsrum till boxen. Fota och visa gärna detaljer i ditt stall. Planerar att bygga om i fd ladugården...
Svar
2
· Visningar
1 088
Senast: Bonapple
·
N
Hästmänniskan Hej! Jag behöver hjälp med förslag till en hästrelaterande möhippa! Välkomnar alla idéer:)
2
Svar
24
· Visningar
3 250
Senast: nixa 324
·
T
Hästmänniskan Jag har via annons hittat en häst som verkar jättetrevlig och som låter som den skulle passa mig bra. MEN, (verkar alltid finnas ett...
Svar
11
· Visningar
1 377
Senast: Masse
·
E
Hästmänniskan Har fått svar på min annons om medryttare, de är ett fyraårigt sto.. har sagt att jag ska komma och provrida på söndag men nu när jag...
Svar
10
· Visningar
1 727
Senast: emmelis
·
C
Hästmänniskan Jag undrar om någon vet vad lönen ligger på fö hästskötare/stallpersonal? Är det skillnad mellan trav/galoppstall mot hoppstall? Vad...
Svar
13
· Visningar
8 867
Anläggning Har fått tillgång till ett större betesområde och gick runt och kikade på det. Det visade sig att det redan finns stolp hela vägen...
Svar
5
· Visningar
2 124
Senast: Scata
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama