Sv: Möhippa

Jag arbetar på en ponnytravskola, och vi brukar anordna möhippor på befrågan !=) jätteuppskattat...ni får alltså köra ett "lopp" med shettisar .
de flesta travbanor har ju travskolor så ring och hör om de kan ordna något liknande!

lycka till

jag är en sån där tråkmåns som aldrig skulle uppskatta att bli utspökad och göra en massa pinsamma uppdrag... hellre något fint tillsammans med väninnorna, något värt att minnas.

Hur pass väl rider hon? ni kan inte få till att hon får rida en väl utbildad häst för någon välkänd tränare ni följer såklart med och filmar och sen äter ni middag ihop på fin restaurang? eller kanske åka och titta på någon exklusiv anläggning och titta på när de tränar sina hästar? Det gör man ju inte varje dag!
Men det kanske blir för "allvarligt" *skratt*
Annars låter turridning jättemysigt, lika så ponnytrav.

Något sånt skulle jag uppskatta iaf som inte vill leka clown.

Och sen avsluta med typ bad i tunna/bastu och god mat och dryck.

vill inte heller leka clown:D
och det vet jag att hon inte heller vill.
ditt förslag var oxå bra!
jättekul att få olika idéer.

Liknande trådar

Tjatter Svägerska ska gifta sig i sommar, nu kom inbjudan till möhippa. Jag trodde möhippegänget skulle planera något roligt tillsammans men det...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
5 252
Senast: Piaff
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 12 år och älskar hästar! Min dröm är att ha en egen ponny. Jag har ridit i ungefär 7 år på ridskola. Och just nu rider jag...
2
Svar
34
· Visningar
2 451
Senast: Häst_
·
Hästmänniskan Hej! För dryga veckan sedan ramlade jag av hästen då den skenade och sedan bockade. Fick fyra frakturer i bäcken och en spricka i...
Svar
2
· Visningar
580
Senast: Piaff
·
Hästmänniskan Hej nu när det börjar bli höst och mörkt senare. Hur gör ni som hämtar era hästar för att sköta/rida på kvällen när det inte finns...
2
Svar
26
· Visningar
2 043
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Ta bort tandsten med ultraljud
  • Avlivning älskade katt