Då är det deras beslut. Gissningsvis ändrar de sig om tillräckligt många hoppar av.
Kanske, men nu har ju alla utom jag hoppat av så jag vet inte jag… 😅 Jag känner inte de andra förutom brudens syster så vet inte om jag skulle dra ihop nåt, det skulle nog bli lite konstigt. Jag är egentligen lite outsidern i gruppen eftersom jag är brudens svägerska, så gissar att min åsikt inte väger så tungt. Men ja nu är det ju inga kompisar kvar förutom tärnan. 🤷🏼‍♀️

Liknande trådar

Relationer Det var bekvämt det här med anonym användare, så jag fortsätter här en stund. Jag älskar mina vänner, vi är lika på vissa plan och...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
9 356
Senast: Anonym_85
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 247
Senast: alazzi
·
Relationer Om några veckor går mitt livs dröm i uppfyllelse: Jag ska gifta mig med mannen jag älskar. Vi har valt att slå på stort runt bröllopet...
33 34 35
Svar
697
· Visningar
70 386
Senast: Badger
·
Äldre Jag ska anordna en möhippa i vår/början av sommaren. Kruxet: jag har aldrig ens varit på en! Hur har de möhippor ni varit på varit...
2
Svar
23
· Visningar
2 956
Senast: Emtherlia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar