Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan nu behöver ja snabb hjälp, min gamla häst som ja sålde är nu till salu, vi har haft lite problem förut att vi skulle köpt tillbaka henne...
2
Svar
25
· Visningar
2 740
Senast: sara_18
·
Ekonomi & Juridik Jag kommer hyra ett stall kallt och hyra ut stallplatser med full skötsel. Vad ska man tänka på med försäkringar och annat som man...
Svar
3
· Visningar
2 515
Senast: Boerperd
·
R
Hästmänniskan Så nu har det blivit dags att avliva mitt sto. Hon har inte blivit utdömd eftersom hon ev kan funka som ridhäst om 2 år men hon är ändå...
Svar
1
· Visningar
854
Senast: Masse
·
Ekonomi & Juridik Har en länk här angående fodervärdskontrakt. Vill helst skaffa mig ett så snabbt som möjligt och gratis är inte helt fel. Så på den...
Svar
17
· Visningar
5 894
Senast: CrazyMia
·
Gnägg Min vbl travare Anders Hjo och medryttaren Frida N
Svar
0
· Visningar
102
Senast: Emor
·
Svar
0
· Visningar
131
·
Svar
0
· Visningar
99
·
Svar
0
· Visningar
116
·
Svar
0
· Visningar
221
Senast: BigSize
·
Gnägg Yedra VIII med Carmina jan -07.
Svar
0
· Visningar
108
Senast: Tabitha
·
Hästmänniskan Satt efter ridlektionen igår och fikade med resten av gruppen. Vi började pratade om rädsla och det kom ju fram att de flesta innan...
Svar
13
· Visningar
1 342
Senast: Ranger
·
B
Hästmänniskan Jag hoppas tråden ligger rätt nu, annars var snäll flytta den :) Jag satte ut en annons för nån dag sen ang. medryttarskap och sa att...
2 3
Svar
59
· Visningar
5 789
Senast: angelwings
·
Hästmänniskan Har ju köpt upp grannens gård och under flera år sett hur dessa växter förökat sig i hagarna! Vet inte vad det är för växt men...
2
Svar
34
· Visningar
6 210
V
Anläggning för oss här i norr är det ju snart dax att släppa hästarna på bete och jag har precis varit upp och tittat på våran betes hage och jag...
Svar
8
· Visningar
5 546
Senast: Lavinia
·
Q
Hästmänniskan Hej allihopa! jag har hamnat i ett litet dilemma.... det ligger till så här: Jag hjälper en god vän med hennes häst, av olika...
2
Svar
37
· Visningar
2 520
Senast: MiniLi
·
Hästmänniskan Ni som har inackorderingar: Hur gör ni med de hästar som har täcken? Har ni några enkla regler ni går efter? Gör ni upp olika med varje...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 845
Senast: Olympus
·
U
Hästmänniskan Jag hoppas att ni inte är allt för less på sådana här trådar.. :angel: Är i hästköpartankar och funderar väldigt mycket fram och...
Svar
10
· Visningar
1 219
Senast: neferra
·
Hästmänniskan Vet inte om tråden ligger rätt, om inte så är det fritt fram och flytta:) Jag har världens beslutsångest just nu. Tidigare idag var...
Svar
16
· Visningar
1 373
Senast: mataii
·
B
Hästmänniskan vet inte om tråden ligger rätt men det får gå. den sista veckan har varit hemsk nu. Jag har min häst i ett stall där stallägaren är...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
11 967
Senast: Fyrfota
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar