Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
nu behöver ja snabb hjälp, min gamla häst som ja sålde är nu till salu, vi har haft lite problem förut att vi skulle köpt tillbaka henne...
Ekonomi & Juridik
Jag kommer hyra ett stall kallt och hyra ut stallplatser med full skötsel.
Vad ska man tänka på med försäkringar och annat som man...
Hästmänniskan
Så nu har det blivit dags att avliva mitt sto.
Hon har inte blivit utdömd eftersom hon ev kan funka som ridhäst om 2 år men hon är ändå...
Ekonomi & Juridik
Har en länk här angående fodervärdskontrakt.
Vill helst skaffa mig ett så snabbt som möjligt och gratis är inte helt fel.
Så på den...
Hästmänniskan
Ni som har inackorderingar: Hur gör ni med de hästar som har täcken? Har ni några enkla regler ni går efter? Gör ni upp olika med varje...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.