jag är rädd *skriva-av-sig-tråd*

Sv: jag är rädd *skriva-av-sig-tråd*

Usch så hemskt stallägare verkar inte vara vettiga nu förtiden :mad:

Flytta hästen och hoppas det inte händer något!

han sa att om jag inte skötte hästen okey så skulle han komma och hämta den...
sure good luck ;)

haha, in your dreams, det finns väl papper på att du äger hästen? ja då åker han dit för stöld med andra ord :angel:

Ja självklart, jag har pass, ägarpapper, kontrakt för att han sålts till mig.

han kan ju försöka ta min häst! haha ;D

gud vad förbannad man blir på sådana j*vla idioter!
Men vad skönt att det löst sig nu för dej!:):banana:

Många lyckokramar:bump:

knapplån*

Jag har oxå problem med den stallägaren.
han har börjat vara sån mot mej med, jag orkar inte med han, gubben kladdar och håller på.
pratar skit och är sååååååååååååååååå elak!!!!
men jag har ingen stans att flytta min häst till....

vet nån?

Senast ändrad:

knapplån*

Jag har oxå problem med den stallägaren.
han har börjat vara sån mot mej med, jag orkar inte med han, gubben kladdar och håller på.
pratar skit och är sååååååååååååååååå elak!!!!
men jag har ingen stans att flytta min häst till....

vet nån?

Det ordnar sig baby, jag lovar!!
men försök komma därifrån så fort som möjligt
hamna inte i min sits och jagas iväg.
och skriv absolut inte på något kontrakt om
uppsägningstid och sånt, det skulle han tänkt på innan!

love you baby

Hej. Har stäckläst tråden och kan käna igen mig precis. Jag och min kompis stod uppstallade med våra 3 hästar hos en kvinna som trodde att hon kunde allt om hästar och ridning, men sanningen var att hon kunde knappt nåt. Hon körde över min kompis totalt (alltså inte med bil utan genom ord och handlingar), psykade henne, skrek åt henne att hon misshandlade sina hästar osv. Stallägaren hotade hela tiden med uppsägning. Min kompis fattade inget och försökte fråga henne vad hon hade gjort så att hon kunde få en chans att rätta till det i så fall. Men stallägaren kunde inte säga vad det var som hon hade gjort fel.

Sen började hon sakta gå på mig. Först skulle hon bryta mellan mig och min kompis med att påstå saker om oss, funkade inte riktigt eftersom jag och min kompis snackar om allt och reder ut saker innan man hinner gå och bli ovänner. När inte det funkade började hon gå på mig på samma sätt som hon gjorde med min kompis. Det hände en gång, för efter den gången sa jag åt henne att jag tänker inte sitta här o ta en massa skit av dig. Jag sa upp mig och min kopmis likaså. DEt hade gått för långt. Vi ville inte ner till stallet o ta hand om våra egna hästar.

Vi hittade en nu stallplats ca 1 mil från det andra. Vi hade turen som hittade ett stall som kunde ta alla våra 3 hästar. Vi trivs super. Vi berättade genast varför vi behövde ny stallplats och vad som hade hänt. Stallägaren är helt super. Hon tar inte bara hand om våra hästar utan även oss. Vet inte vad vi skulle ha gjort utan henne. Våra hästar har aldrig trivts så bra som de gör nu. De är glansiga o fina o super att rida.

Tyvärr finns det alltid människor som man kan klassa som total idioter som kör över andra av ingen orsak mer än att de måste må jävligt dåligt.

Mitt råd till alla: Låt er inte köras över!!! Stå på er!! Det finns alltid andra stall, ta inte en massa skit!!

*knapplån*
Så glad att det ordnat sig för dig, hoppas bara att nåt händer så han inte får fortsätta att förstöra för andra..

Senast ändrad:

FunnyFlyer:
jag har stall i Lillaverke, pm:a mig, har nog plats till dig och din häst.

har du hittat stallplats än att flytta hästen till??
annars kan du pm:a mig, då jag har nog plats för en till.
(bor i lillaverke)

Jag har redan hittat stallplats, men funnyflyer har inte hittat någon än! jag kan säga till henne att pm:a dig, om du inte ahr pm:at henne redan!

hon har pm:at mig igår natt ;)
och idag har jag svarat henne.

fy vad hemskt med eran nuvarande/dåvarande stallsituation!

:eek: för dåliga stallägare!!

Hur är han mot dom andra istallet??

hon har pm:at mig igår natt ;)
och idag har jag svarat henne.

fy vad hemskt med eran nuvarande/dåvarande stallsituation!

:eek: för dåliga stallägare!!

Okey vad bra :D

Ja helt fördj*vligt! jag förstår inte hur det bara kan slå slint i en människas huvud så för en sådan jävla småsak som hur mycket mat en häst ska ha.

uschiamejja.
nu tror jag iaf alla funnyflyer har hittat ett stall i hanemåla som hon ska flytta till inom de närmaste dagarna!

Hur är han mot dom andra istallet??

kanske inte lika illa som han burit sig åt mot mig, men han är fortf mycket dominant och ska visa att han har makt över både oss stalltjejer, sin son och sin sambo.
jag tror att han lever lite på det här att, "finns det någon man kan utnyttja till att göra ens sysslor så gör det" , för har han något att göra i stallet , t ex mockning så drar han sig tills det verkligen är kris om ingen annan gör det. och har vi andra i stallet inte gjort det har vi varit lata och dumma i huvudet, stöddiga.

:crazy:

han är elak, försöker vända oss emot varandra genom skitsnack.
det går inte att beskriva hur dåligt man mår efter att ha haft häst där.....

GlÖm Inte AnmÄla Honom, GÖr De Ni BÅda. Se Till Att Sambon GÖr De OxÅ, Hon BehÖver Erat StÖd FÖr Att VÅga Troligen. Lycka Till Tjejer.

Liknande trådar

Hästmänniskan Precis som rubriken lyder. Är hästägarna riktigt hårda mot deras hästar eller är jag för snäll mot mina? Jag står för tillfället...
2
Svar
35
· Visningar
4 290
Senast: Yrja
·
Hästmänniskan Det förekommer ju i så gott som alla stall. Jag har bara stått i något enstaka där det inte förekommit och anledningen till det var att...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 796
Senast: mackan
·
Hästmänniskan Jag skaffade en medryttare till min häst här i Augusti. Jag efterlyste en person som kunde rida min häst ett par dagar i veckan nu när...
2 3
Svar
51
· Visningar
7 562
Senast: TBT
·
Relationer Jag har skapat ett nytt nick då jag vill vara anonym... (OBS långt!) Hur som helst, för ett år sen ungefär träffade jag på en kille som...
2
Svar
25
· Visningar
4 670

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka