jag är rädd *skriva-av-sig-tråd*

Sv: jag är rädd *skriva-av-sig-tråd*

Ja, det verkar ju uppenbarligen vara nåt fel. Har han alltid varit så eller är det nåt som kommit på senare dagar? Det finns en hel del demenssjukdomar som kan göra folk aggressiva och göra så att de "som folk ibland kallar det" verkar ha en skruv lös.

Demenssjuk eller inte - du måste verkligen göra nåt åt det. Skitbra att du byter stall! Trist att du ska behöva vara rädd dock, sådär kan man ju inte ha det :eek:

KL

Finns det ingen här på Buke som kan hjälpa dig med stallplats en vecka, tills du har något annat? Var bor du?

Men stackars dig, hoppas du hittar nåt snabbt, han verkar ju helt livsfarlig och utan skrupler.. :(

tack än en gång för alla svar. Jag har sökt stallplats som en galen nu, har hittat än, ska höra idag och se hur snabbt jag kan komma med häst.

har inte träffat människan sen igår morse, han var inte stallet igår när jag kom... *pust* jag och mor ska anmäla honom idag!

hoppas bara jag klarar mig nu på förmiddagen, kvällen . förhoppningsvis kan jag flytta häst redan ikväll eller imorgon!

Hur går det? Har läst hela tråden.
Männsikan måste vara psykiskt störd på ngt sätt.

Det går rätt bra, har varit och hämtat alla mina saker, ska alldeles strax iväg o kolla på den nya stallplatsen, hoppas jag får komma dit imorgon!

har som sagt inte träffat denne man, men har hröt från andra inhyrda att han ska ringa runt till alla jag kommer ha hästen hos och snacka skit om mig.

aja vi får se. jag kan rappoertera senare när jag varit och kollat på det nya stallet!

JA, en rapport vill vi verkligen ha! Håller tummarna!:bump:

Berätta för nya stallägarna hur du haft det förut och säg att han kommer att ringa. Bäst att vara ärlig emot dom så du inte får skit av dom sen.

Nu är jag hemma igen!
stallet var skitfint, och de nya stallägarna var supertrevliga!
skrev kontrakt och imorgon ska jag och lillhingsten flytta in!:banana:

har berättat allt för dem så de vet allt som hänt,
och guuud så skönt det känns nu att veta att om ca tretton timmar är vi påväg! jag är superglad nu!

:bump:

Hej,
Läste tråden nu med stooora ögon :eek:
Jag är så glad att du hittade en plats så fort.
Jag hoppas också att själva flytten ska gå smidigt, hoppas att inte gubben är hemma.
Detta hade kunnat sluta riktigt illa, då man förstår att människan verkligen är kapabel till både det ena och det andra. Usch.
Du måste skriva imorgon när du flyttat hur det gick.
kram
//Jezz

Har också läst hela tråden med förskräckta ögon! Måste få reda på hur det gick med flytten- önskar verkligen att det gick bra.

Som sagt såna människor vet man aldrig vad de tar sig till... även om han skulle ringa till alla, så brukar såna människors handlingar tala för sig själva, de flesta runtomkring vet ofta vad en sån "gubbe" en för en typ. Så bekymra dig inte över det, ofta är sånt bara tomma hot dessutom. Lycka till på nya stället!

Det går rätt bra, har varit och hämtat alla mina saker, ska alldeles strax iväg o kolla på den nya stallplatsen, hoppas jag får komma dit imorgon!

har som sagt inte träffat denne man, men har hröt från andra inhyrda att han ska ringa runt till alla jag kommer ha hästen hos och snacka skit om mig.

aja vi får se. jag kan rappoertera senare när jag varit och kollat på det nya stallet!

Bor du i nybro? Jag kan fixa en tillfällig stallplats till dig där om du behöver.

;)KLart att det ar lagligt,, hur skulle de annars kunna trycka en tidning, el nagon vara fotograf,, fraga alla 1586 personer innan man tar kort pa en konsert. Eller be alla pa cafet att flyta pa sig eftersom de kan hamna i bakgrunden av ett kort och det ar olagligt??

Hur skulle de kuna gora skamtpogram pa radio och tv dar filk inte vet att de ar filmade el inspelade?

Bor du i nybro? Jag kan fixa en tillfällig stallplats till dig där om du behöver.

ja det gör jag, men jag har redan hittat en som jag flyttar till om exakt två timmar :)
Men tack så jättemycket ändå! ^^

ni andra : Jag lovar att skriva sen efter flytten. jej det är bara två timmar kvar!

Hur har de gått för dig ? Har ju känt sig lite orolig även om man inte är inblandad! Det finns folk till allt!

Nu är jag hemma! Allt har gått super, lillhingsten var hellugn, gick in i sin nya hage och nosa lite, skrittade sedan ut en runda med en av tjejerna som bor där. inga problem alls. :banana:

OCH det känns SÅÅÅ skönt att aldrig behöva komma tillbaka till det gamla stallet!

jej! ^^

Nu är jag hemma! Allt har gått super, lillhingsten var hellugn, gick in i sin nya hage och nosa lite, skrittade sedan ut en runda med en av tjejerna som bor där. inga problem alls. :banana:

OCH det känns SÅÅÅ skönt att aldrig behöva komma tillbaka till det gamla stallet!

jej! ^^

SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ glad för din skull att allt löste sej, jag hade också med en sån "gubbe" att göra - dom är inte roliga.

ANMÄL PÅ STUDS, DU GÖR ALLA EN TJÄNST INTE MINST DIG SJÄLV.

:(:( bJÖRNKRAM PÅ DIG;)

OJ va roligt att du fått flyttat pollen nu :D

vad sade gubben då du flyttade hästen ? :O

han sa att om jag inte skötte hästen okey så skulle han komma och hämta den...
sure good luck ;)

Liknande trådar

Hästmänniskan Precis som rubriken lyder. Är hästägarna riktigt hårda mot deras hästar eller är jag för snäll mot mina? Jag står för tillfället...
2
Svar
35
· Visningar
4 290
Senast: Yrja
·
Hästmänniskan Det förekommer ju i så gott som alla stall. Jag har bara stått i något enstaka där det inte förekommit och anledningen till det var att...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 796
Senast: mackan
·
Hästmänniskan Jag skaffade en medryttare till min häst här i Augusti. Jag efterlyste en person som kunde rida min häst ett par dagar i veckan nu när...
2 3
Svar
51
· Visningar
7 562
Senast: TBT
·
Relationer Jag har skapat ett nytt nick då jag vill vara anonym... (OBS långt!) Hur som helst, för ett år sen ungefär träffade jag på en kille som...
2
Svar
25
· Visningar
4 670

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCV
  • Hiss och diss del 5
  • Att hata mat

Hund, Katt, Andra Djur

• Ta bort tandsten med ultraljud