Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

S
Ekonomi & Juridik Vad trött jag är på våra hyresvärdar just nu. Vi flyttade till gården i slutet av sommaren. Eftersom jag skulle ha flertalet hästar...
2
Svar
34
· Visningar
5 010
Senast: Invinciblestables
·
Hästmänniskan Ska investera i en typ "grindvakt" till vintern för att lösa problemet med lunchfodringar när man är på jobbet. Någon som har...
2 3
Svar
40
· Visningar
6 934
Senast: tgd
·
Svar
0
· Visningar
121
Senast: Jettan
·
Svar
0
· Visningar
157
Senast: Jettan
·
Hästmänniskan Jag har en travare på 8 år. Har haft honom i 3½ år. Under dessa år har jag kunnat rida max 2 år. Han har haft skador och har stora...
Svar
16
· Visningar
1 256
Senast: Mysaan
·
D
Anläggning Nu är jag äntligen färdig med halva hagen (den delen jag ska ha stoet och fölet i första dagarna. Ska bli så skönt att slippa jaga runt...
Svar
3
· Visningar
1 509
Senast: boccia
·
Hästmänniskan Hur stor ponny får man max ha i en box som är 2,20 x 2,80 meter?
Svar
1
· Visningar
808
Senast: Masse
·
I
Hästmänniskan Har en shettishingst på 11 år som behöver pass. Tog över honom för snart 2 månader sen och det finns inga som helst papper på honom...
Svar
1
· Visningar
730
Senast: neferra
·
Hästmänniskan Det är så att jag hämtar hem min nya häst på fredag. Han är i dag försäkrad i Folksam men jag vill hellre ha If då jag tycker de har...
2
Svar
24
· Visningar
2 248
Senast: kopparberg
·
Hästmänniskan Ni som har unghästar, hur gör ni med försäkringen? Tänker mest på detta med att höja livbeloppet då en unghäst ökar ganska kraftigt i...
2
Svar
21
· Visningar
2 020
Senast: aramis
·
K
Hästmänniskan hej jag har en häst som jag haft i snart 7 år . jag har fått barn och ska snart ha igen , hon har blivit lidande för detta ,och har...
Svar
15
· Visningar
1 468
Senast: kimsan
·
Svar
0
· Visningar
93
Senast: a-s
·
Svar
0
· Visningar
108
Hästmänniskan Nu har jag hittat honom, drömhästen! Jag har länge sökt efter en trevlig islandshäst, gärna 5gångare, gärna med en del power men h*n...
3 4 5
Svar
95
· Visningar
10 283
Senast: Draumsyn
·
S
Hästmänniskan Hej , nu en fråga till er som har två små hästar / ponnyer. Jag är i detta läget att jag funderar på att skaffa mig en till häst , då...
Svar
8
· Visningar
1 015
Senast: Pad
·
Hästmänniskan Vad är det för papper som ska registreras vart när jag köper en häst? Ponnylicens, ägarbyte...? Vart anmäler man det? Till resp...
Svar
6
· Visningar
1 112
Senast: lillaana
·
C
Anläggning Vi har letat gård länge nu. Och äntligen har vi hittat ett som passar oss. Vi ska iallafall på visningen. Men gud, vad det är svårt att...
2
Svar
39
· Visningar
5 270
Senast: hopp_o_galopp
·
Hästmänniskan Vad är mest ekonomiskt fördelaktigt när man bedriver näringsverksamhet på gården? Att som privatperson äga allt och sedan låta...
Svar
1
· Visningar
1 026
Senast: Strajder
·
Hästmänniskan Har någon varit med om check-bedrägeri?? JAg tror att någon försöker bedraga mig!! Det är sååå spännande!! Dom ska skicka en check...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 307
Senast: miisen80
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar