fodringsautomater - grindvakter

Sv: fodringsautomater - grindvakter

Största problemen hos oss;
-kraftfoderautomatens klocka går inte lika på alla automater, kan kasta med över 1 minut efter en vecka (=endel får kraftfodret en minut tidigare/senare), plus att de läcker då man stöter till dem eller sparkar i väggen.
-hästarna kan trycka in luckan på hö-automaten och få ut hö, springan undertill, där luckan är, är så stor att där sticker hö ut som de får tag i, drar ut en stor tova och luckan öppnas helt...

Jag har inte deras utomater, har bara sett dem på nätet och funderat att min kära häst som är av modellen klurig absolut skulle se till att söndra dem och plocka åt sig maten. Inom en vecka är min gissning att han skulle klurat ut de svagheter du nämner och glatt tömma dem när han känner för det. Tyvärr!! Iden är sååå bra annars!

Liknande trådar

Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
101
· Visningar
7 713
Senast: Palermo
·
Hundhälsa Hej, Jag har i 2 års tid haft PROBLEM med min tik som nu är 2,8år och alltså levt 2 år av sitt liv med denna hemska MAGKATARR SOM...
2
Svar
34
· Visningar
4 476
Senast: Lillefrun
·
Hundträning Hej! Jag är ny här och hoppas inte någon anser att jag har en "dum fråga"! Det här verkar vara ett nyttigt forum. Har en vit herde som...
Svar
10
· Visningar
1 433
Senast: Lisalei
·
Skola & Jobb Jag har varit anställd på mitt jobb i snart 4 år och har trivts varenda dag. Men nu har jag hamnat i ett läge där trivseln är borta. Det...
2
Svar
37
· Visningar
3 575
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar