Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Gnägg Min favorit på Sörsjö ridcenter.
Svar
0
· Visningar
130
Senast: em76
·
Ekonomi & Juridik Har läst på skatteverket och fattar ungefär 50% ! Om jag som privatperson köper in foder (större mängd) och sedan säljer detta till...
Svar
7
· Visningar
3 568
Senast: sjoberga
·
Hästmänniskan Säger självklart inte att det inte finns bra fodervärdar. Men efter att jag själv varit med om en dålig och läst många historier här på...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 402
Senast: Tuvisen
·
F
Hästmänniskan Nu har jag så smått tröttnat på att vara hästägare :eek: bakgrundhistoria: Jag var kär i en dåligt skött ponny. Jag kunde inte lämna...
Svar
13
· Visningar
1 485
Senast: Sophia_
·
Ekonomi & Juridik här kommer en lustig fråga: vad kostar försäkring på häst nuförtiden? Och då menar jag fullförsäkrad. Någon? Jag ahr ju en häst...
Svar
6
· Visningar
1 235
Senast: Jeps
·
Hästmänniskan Jag undrar var jag kan hitta lagstöd för att länsstyrelsens tillstånd krävs för att få begrava häst (eller större djur i allmänhet?) på...
Svar
14
· Visningar
2 295
Senast: sinner
·
Svar
0
· Visningar
159
Senast: ss5
·
Svar
0
· Visningar
111
Senast: Jojjosan
·
Gnägg Min arabkorsning, två år!
Svar
0
· Visningar
83
·
Svar
0
· Visningar
180
·
Hästmänniskan Nå, detta har väl ältats fram och tillbaka lite och här kommer ännu en tråd om all begreppsförvirring. Vad är det som krävs...
Svar
3
· Visningar
1 327
Senast: elle12
·
M
Ekonomi & Juridik Jag undrar hur det går till rent ekonomiskt när man är arrendator på ex en ridskola. Hur går det till? Behöver man slänga in en summa...
Svar
3
· Visningar
1 188
Senast: Masse
·
Hästmänniskan Eftersen den här tråden låstes innan jag han säga något så gör jag det här. Jag är varken läkare eller ambulanssjukvårdare, men...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 329
Senast: Camigween
·
Hästmänniskan Hej! Undrar bara vilken ni tycker är minimum gränsen för att ha en praktikant/sommarjobbare? Fick plötsligt ett sug att sommarjobba och...
Svar
7
· Visningar
1 338
Senast: Pernilla_
·
J
Hästmänniskan Ja det är bara att inse.. Jag var iväg på träning med min häst igår, hade med stallägarens dotter och hennes ponny också. Red dressyr...
2 3
Svar
55
· Visningar
5 020
Senast: Frickadell
·
Hästmänniskan Jag frågade nog här på Buke då också, tror jag. Det är så här att vi bor mitt emot en mosse där det brutits torv för ganska många år...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
7 809
Hästmänniskan Har insett senaste tiden att det finns olika benämningar på samma sorts stall (har haft samtal där vi pratat förbi varandra i flera...
Svar
7
· Visningar
1 384
Senast: pinky
·
L
Ekonomi & Juridik Ni som är inackorderade, jag har lite frågor! Hur mycket betalar du i stallhyra varje månad? Vad ingår? Vad behöver du göra...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
8 182
Senast: Next
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar