Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
Har läst på skatteverket och fattar ungefär 50% !
Om jag som privatperson köper in foder (större mängd) och sedan säljer detta till...
Hästmänniskan
Säger självklart inte att det inte finns bra fodervärdar. Men efter att jag själv varit med om en dålig och läst många historier här på...
Hästmänniskan
Jag undrar var jag kan hitta lagstöd för att länsstyrelsens tillstånd krävs för att få begrava häst (eller större djur i allmänhet?) på...
Ekonomi & Juridik
Jag undrar hur det går till rent ekonomiskt när man är arrendator på ex en ridskola. Hur går det till? Behöver man slänga in en summa...
Hästmänniskan
Hej! Undrar bara vilken ni tycker är minimum gränsen för att ha en praktikant/sommarjobbare? Fick plötsligt ett sug att sommarjobba och...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.