Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

H
Hästmänniskan Det är ju inte så roligt att höja priset på hösilaget men i år betalar jag själv nästan dubbelt så mycket för dieseln, gödningen är...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
7 525
Senast: settis
·
L
Hästmänniskan Vet ej om jag lagt tråden rätt. Efter nyår bestämde regeringen att reglerna angående nyårsraketer skulle ses över. Men vad har hänt...
Svar
3
· Visningar
938
Senast: bubbel
·
C
Hästmänniskan Dt är mitt självförtroende som brister. Men det är bara på vissa punkter? De flesta säger att de inte riktigt vet var de har mig, för...
Svar
19
· Visningar
1 465
Senast: zzz
·
Hästmänniskan Jag vet inte ens vart jag ska börja.. Han har varit så otrevlig och svår i nästan fem år. Och i går brast det.. Jag went all mental...
2
Svar
31
· Visningar
2 796
Senast: mimmipigg
·
Hästmänniskan har i dagarna varit å kikat på ny häst.. jag får köpa den om jag vill och har väl så gott som bestämt mig att jag ska det..men nu...
2
Svar
26
· Visningar
2 330
Senast: LadySara
·
Hästmänniskan Hur mycket betalar ni för skoning på framhovarna? (och så klart verkning runt om då...)
Svar
17
· Visningar
1 358
Senast: flurrizen
·
M
Hästmänniskan Hej... det börjar gå upp för mig att jag inte är den duktiga ryttaren som jag trodde, eller snarare krävde att jag skulle vara efter...
Svar
17
· Visningar
1 722
Senast: Ranger
·
Svar
0
· Visningar
115
Gnägg Two Socks den till höger, min häst :)
Svar
0
· Visningar
131
Senast: ninno
·
Hästmänniskan Som sagt hur ska vi få en god gräsbana? Marken arrenderar vi så därav är det bara intressant med gräs.. Har hägnat en plätt som är ca...
Svar
16
· Visningar
1 888
Senast: skjona
·
P
Hästmänniskan Hur fixar man billigast, enklast och bäst en bevattning i ridhus? Sprinkelsystem på sargen - i så fall hur många per långsida i ett...
Svar
5
· Visningar
4 963
Senast: Malinigbg
·
Hästmänniskan Har den senaste tiden haft en konstig stämning i stallet. Vi är fyra hästar i stallet men ändå kan det inte hållas sams. Påståenden...
2
Svar
31
· Visningar
4 475
Senast: Youmeoh
·
Hästmänniskan *spinoff på omhändertagande- tråden* Hur ser det ut på era klubbar egentligen? :idea: Har ni sjukvårdskunniga personer där? Nån som är...
Svar
2
· Visningar
683
Senast: BasicLisa
·
N
Hästmänniskan Sitter här och funderar på detta med hästdagis och hur det funkar och om det går ihop ekonimiskt och med allt jobb man måste lägga ner...
Svar
19
· Visningar
3 394
Senast: GoldenSam
·
Hästmänniskan OK gör ett nytt försök här, trots moderatorns hot om att låsa, ska också starkt poängtera att syftet INTE är att annonsera utan mer en...
Svar
17
· Visningar
5 548
Senast: Inte_Ung
·
Z
Ekonomi & Juridik Hej, Hade mina 5 hästar inackorderade i ett stall i drygt 1 år och fick en faktura på 60 st (!) stolpar à 100 kr, som mina hästar...
2
Svar
23
· Visningar
4 507
Senast: Inte_Ung
·
Hästmänniskan Hur är det det fungerar och hur skriver man lämpligast kontraktet? Vi har nu hemma ett sto som vi ska betäcka nu kommande månad...
Svar
2
· Visningar
857
Senast: Pettsson
·
Gnägg Yedra VIII Subcampeóna de la Raza 2008
Svar
0
· Visningar
149
Senast: Tabitha