Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Gnägg Löshoppning in action från 3 års test i Sundsvall 17/5-08. Fotograf Thomas Tängerfors
Svar
0
· Visningar
128
Senast: Bounce
·
Svar
0
· Visningar
130
Senast: Happimess
·
Gnägg Bild från 3 års test i Sundsvall 17/5-08 Fotograf Thomas Tängerfors
Svar
0
· Visningar
125
·
Gnägg Linéa visar sin dotter Lea av Vässingarp hur man uppför sig i stora världen.
Svar
0
· Visningar
125
Senast: Snefnugg
·
Gnägg Lea av Vässingarp, lilla sötnosen!
Svar
0
· Visningar
131
·
Gnägg Våra haflingerston en sommarkväll i juli.
Svar
0
· Visningar
185
·
Gnägg Hästhuvud i PCS pastellkrita
Svar
0
· Visningar
87
·
T
Anläggning någon som såg dessa på göteborg horseshow mässan? De såg ut att vara av gediget plast gummiblandning. Det är av samma material som...
Svar
3
· Visningar
2 631
Senast: Immer
·
Hästmänniskan Hur mycket kunskap om hästhållning och ridning tycker ni att man ska ha när man börjar på ett häsrgymnasium?
Svar
3
· Visningar
812
Senast: Hammond
·
S
Hästmänniskan Undrar lite smått hur mycket man ska ta betalt för att ha ett föl hos sig? Mitt sto fölade dött och fick ett annat föl. Det funkade...
2
Svar
23
· Visningar
2 799
Senast: Sar
·
Ekonomi & Juridik Jag har förstått att ponnyridning är momspliktigt men måste jag ha f-skattsedel för att utföra den? Har blivit tillfrågad av...
Svar
10
· Visningar
2 378
Senast: vargadoren
·
D
Hästmänniskan Hejsan! Min tanke är att till hösten åka utomlands och jobba (England/Irland) Jag har nu fått ett erbjudande från ett hoppstall i...
Svar
2
· Visningar
821
Senast: Decembre
·
C
Hästmänniskan Detta är mitt allra första inlägg på buke :D Spännande spännande, men hoppas att jag har gjort rätt och att tråden har hamnat rätt. Jag...
Svar
2
· Visningar
979
Senast: Pirre_94
·
R
Hästmänniskan ... ni som är med i ungdomssektionen på er klubb (även alla ni andra också) 1. vad brukar eran klubb ordna för aktiviteter? 2. Vi är...
Svar
14
· Visningar
1 548
Senast: Pejla
·
S
Hästmänniskan Jag vet att det finns flera trådar om dessa gymnasium men när jag sökte hittade jag bara gamla trådar utan intressant information...
Svar
2
· Visningar
1 249
Senast: Pejla
·
Gnägg Jag och Räkis skrittar fram innan longering. Vi har en liten diskussion huruvida det är ok att äta upp mina handskar eller ej.
Svar
0
· Visningar
126
Senast: Marvin
·
Hästmänniskan Ja kära bukare nu måste ni hjälpa mig med ett socioligiarbete som jag har. Jag valde att titta på hur hästfolk är, och nu ska vi...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
10 149
Senast: lilltrolle
·
Hästmänniskan Gick nyss förbi en brandsläckare och på något vis kom jag och tänka på stallsäkerhet ;) Hur har ni andra stallägare det, hur är det med...
Svar
8
· Visningar
1 145
Senast: Midi
·
Hästmänniskan Kan man komma in på hippologen om man saknar behörighet i skolämnena som matte osv. Alltså att man läst och klarat A men inte B?
Svar
6
· Visningar
1 161
Senast: GALOPP
·
Hästmänniskan Ja vad gör man när det blir så? Visst jag kan byta stall men jag har kollat runt i dom stallen som har platser lediga här runtomkring...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
7 805
Senast: CeciliaW
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar