Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

H
Hästmänniskan Buke som vet allt! Ett jobb där det ingår att rida ett par tre hästar om dagen och träna dem för tävling, ingen stallskötsel som det...
Svar
9
· Visningar
1 269
Senast: __Stilett__
·
Gnägg Lite svettig efter en dressyrträning.
Svar
0
· Visningar
132
Senast: Kratus
·
L
Hästmänniskan Vad kan det kosta att bygga ett stall, innehållande 2-3 boxar, spolutrymme, och sadelkammare ? Det behöver inte vara så märkvärdigt...
Svar
1
· Visningar
1 495
Senast: Masse
·
H
Hästmänniskan Som några vet så fick jag ju ett beslut om att bygga om stall ingångarna. Givetvis tänker jag överklaga till länsstyrelsen till att...
Svar
7
· Visningar
1 692
Senast: a1agnlju
·
Hästmänniskan Igår skulle vi ha sittsträning på ridskolan. Det brukar va nyttigt och rätt smärtfritt. Vi gjode på ett annorlunda sätt, men det har...
Svar
1
· Visningar
1 107
Senast: Immer
·
Hästmänniskan ja, alltså kan man ringa, folksam som det är i mitt fall, och be att få alla papper på sin häst. ja köpte min i feb o skulle vilja se om...
Svar
13
· Visningar
1 775
Senast: lil-sis
·
E
Hästmänniskan Jag och min sambos dotter har haft en häst på foder i över tre månader, men vi har känt att det inte fungerat riktigt. Hästen är väldigt...
Svar
10
· Visningar
1 403
Senast: ebba85
·
Hästmänniskan Vi håller på och bygger stall nu och har fastnat i diskussionen om vilken sorts isolering vi ska ha i stalltaket. Den ena viljan säger...
Svar
4
· Visningar
1 239
Senast: Fierezza
·
Hästmänniskan Om mark är utarrenderat, fortsätter arrendet vid försäljning eller måste det göras upp ett nytt kontrakt med nya ägaren?
Svar
9
· Visningar
1 886
Senast: Invinciblestables
·
Hästmänniskan Jag funderar lite fram och tillbaka, i första anblick låter det bra, men min skeptism är stor. Det handlar om att lämna ut hästen på...
Svar
7
· Visningar
1 115
M
Hästmänniskan Hej Är helt grön härinne och ser det finns mycket att läsa. Kanske denna fråga finns redan men jag kör på.. Jag är en 40+ tjej som...
Svar
15
· Visningar
2 039
Senast: TinkerTant
·
Z
Hästmänniskan Hej. Jag Har hittat ett bra hem (hoppas jag) till min nu 18-åriga tant. Var hittar jag kontrakt för fodervärd, och hur mycket behöver...
Svar
2
· Visningar
960
Senast: Eve
·
Svar
0
· Visningar
117
Senast: lil-sis
·