Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan på t.ex. tävling, träning, läger eller liknande vad tar du med dig? både till dig och hästen alltså :)
Svar
9
· Visningar
1 788
Senast: Mariiee
·
M
Hästmänniskan NI som gått naturbruksgymnasium inriktning hästhållning eller ridgymnasium...vilka krav ställdes på er? Jag menar hur bar var ni i er...
Svar
8
· Visningar
1 307
Senast: naturally_horse
·
Hästmänniskan När är man inte längre hästmänniska? Hur mkt ska en häst få stå ut med för att ägaren blivit "knäckt" och gått in i väggen? Hur mkt...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
5 614
Senast: Invinciblestables
·
Hästmänniskan Ja detta blir ännu en hur tänker de som säljer häst egentligen. Jag undrar över 2 saker egentligen. Endel skriver måste bort...
2
Svar
36
· Visningar
3 240
Senast: Mysaan
·
Hästmänniskan Har haft en häst inhyrd här sedan förra sommaren (har även gått på sommarbete här tidigare) Hon som äger henne är barndomskompis till...
Svar
13
· Visningar
1 489
Senast: Youmeoh
·
Hästmänniskan Nu söker jag åsikter och hjälp att inreda stallet. jag vill ha ca 6st boxar och egen privat sadelkammare. Jag har gjort en ritning...
2
Svar
21
· Visningar
8 860
Senast: Inka-90
·
Hästmänniskan Jag vet inte om tråden ligger rätt men hoppas den gör det. Annars får någon snäll moderator gärna flytta den. Idag när jag släppte min...
2
Svar
33
· Visningar
2 697
Senast: Orzon
·
I
Hästmänniskan jag går på ridskola med egen häst så jag åker dit och rider där en gång i veckan. Allt har börjat gå jätte bra för oss nu men såklart...
Svar
12
· Visningar
1 486
Senast: lilltrolle
·
E
Hästmänniskan Vilket skulle ni välja. Jag ska köpa en ny Thule Elite och valet står mellan en 2700 kg och en 1990 kg. Jag har bil och BE körkort...
2
Svar
25
· Visningar
3 030
Senast: ekonomisk
·
Hästmänniskan Har precis sett över beteshagen och ska släppa ikväll är det tänkt. Har i år köpt ett nytt aggregat med fina finesser ;) man kan se om...
Svar
6
· Visningar
4 428
Senast: simpan
·
Hästmänniskan Jag sitter och läser tråd på tråd där den hästointresserade partnern diskuteras. Kontentan av de flesta trådar är att ställer inte...
2 3
Svar
52
· Visningar
5 230
Senast: Mitrolle
·
Hästmänniskan ni som har sambo/familj och häst: på vilken "nivå" har ni häst, skogsridning, träning/tävling? vad säger sambo/familj om ditt...
Svar
17
· Visningar
1 778
Senast: Mampas
·
Hästmänniskan Jag undrar hur man kan gå tillväga för att börja jobba som djurskyddsinspektör, utbildning etc? Har sett att det finns några här som...
2
Svar
30
· Visningar
25 282
Senast: snout
·
C
Hästmänniskan Fattar inte mkt av det jag hittar på sjv hemsidan. Finns speciella blanketter för förprövning man ska skicka tillsammans med ritning...
Svar
14
· Visningar
3 576
Senast: Pettsson
·
Svar
0
· Visningar
137
Senast: marto
·
Svar
0
· Visningar
114
Senast: _L_
·
Gnägg 3 årig shettishingst
Svar
0
· Visningar
85
·
Svar
0
· Visningar
117
·
Gnägg hugo på sitt första sommarbete hemma hos oss :)
Svar
0
· Visningar
166
Senast: nypet
·
Svar
0
· Visningar
108
·