Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

P
Hästmänniskan Jag har en foderponny tillsammans med min dotter. En MYCKET trevlig häst men som kanske är liiite för svår för dottern, dock en drömhäst...
2
Svar
30
· Visningar
2 566
Senast: ebba85
·
P
Hästmänniskan Ni kloka bukefalister! Ska köpa los en häst vad har ni för råd? Vad ska jag tänka på det är så lätt att, bara ånga på. Kom med...
Svar
9
· Visningar
1 101
Senast: Packe_alicia
·
Hästmänniskan Hej! Nu ligger det till såhär,att jag håller på att leta ny foderponny,och innan hade jag tänkt att stå kvar i det stallet som jag står...
Svar
4
· Visningar
850
Senast: Pernilla_
·
Hästmänniskan En häst som säljs till slakt, alltså till ett "riktigt" slakteri, får den säljas vidare av slakteriet?
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 959
Senast: Immer
·
H
Hästmänniskan Vilka hästgymnasium får man har med sig hund?? Jag vill byta gymnasium men jag vill även ha med hunden (måste tyvärr avliva han...
2
Svar
24
· Visningar
2 661
Senast: Hammond
·
S
Hästmänniskan Det har skapats flera rubriker om missnöje med sin stallplats. Därför tänkte jag att denna tråd skulle vara positiv istället. Ni som...
2 3
Svar
52
· Visningar
4 838
Hästmänniskan Hur tänker ni generellt sett om prissättning? Finns det några sorts riktlinjer ni går efter eller tycker ni att det är helt...
Svar
14
· Visningar
1 499
Senast: Sar
·
Hästmänniskan asså ja förstår inte folk som säljer sin häst som är 20+? jag personligen tycker det är elack mot hästen, läst i några annonser där det...
2 3
Svar
53
· Visningar
8 370
Senast: jordgubba
·
S
Hästmänniskan Vet inte om jag satt denna tråd rätt men om den inte är det, så snälla flytta den då :). Tänkte fråga er som byggt lösdrift stall...
Svar
6
· Visningar
2 894
Senast: sandrabjelkelov
·
Z
Hästmänniskan Fråga till er som har eller fortf. jobbar som anställd på ngn sorts hästverksamhet, främst er som kanske tänkt jobba ngt år el så innan...
Svar
2
· Visningar
814
Senast: Sophia_
·
I
Hästmänniskan ...någon här som har träffat en ny partner utanför hästlivet, där denne sedan har blivit intresserad av din sport..? Särskilt...om man...
Svar
18
· Visningar
1 643
Senast: Sophia_
·
Hästmänniskan Jag vet inte om jag är sveriges mest oturs förföljda människa!?! Men För att göra en lång historia kort: Köpte en unghäst efter ett...
Svar
6
· Visningar
1 394
Senast: asdfg
·
M
Hästmänniskan Ni som har hästar o jobbar 12 timmars pass, hur gör ni de dagar ni arbetar? Rider ni?
Svar
6
· Visningar
1 246
Senast: Cec
·
J
Hästmänniskan Hej :) Jag är 15 år och ska kanske köpa en egen häst, men jag har inte börjat provrida hästar för att alla hästarna som har varit...
Svar
19
· Visningar
2 113
Senast: Next
·
Hästmänniskan Som ni såg i min tidigare tråd så har jag bestämt mig för att skicka iväg min häst på foder. Jag har nu 2-3 st som ska komma och kolla...
Svar
10
· Visningar
1 252
Senast: Fibusen
·
Hästmänniskan Som håller på med hästar... Det senaste åren har jag knappt ridit något "ordentligt" och ändå har jag en dyr "stockholmshäst". Började...
Svar
1
· Visningar
895
Senast: Prick
·
Gnägg Musse och jag galopperar! :) Valack född 04
Svar
0
· Visningar
112
Senast: Idas
·
Gnägg Bild från f.d ägaren.
Svar
0
· Visningar
113
Senast: Shettisar
·
Gnägg Snorri är lite busig
Svar
0
· Visningar
198
Senast: Is
·
F
Hästmänniskan Har efter moget övervägande beslutat att reklamera ridbanan, troligen med juridisk hjälp. Den byggdes för 10 månader och är fortfarande...
Svar
5
· Visningar
1 328
Senast: ELine
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV
  • Muddypaws 24/25