Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Jag har en fundering... Jag arrenderar betesmark till mina hästar. Markägaren har även arrenderat ut jakträtten till ett jaktlag på...
Svar
13
· Visningar
2 105
Senast: TomasN
·
D
Hästmänniskan Tror ni det skulle funka med att göra en ridbana såhär; Ni vet när dem plöjer upp åkrar eller vad det heter, dem liksom vänder upp...
Svar
4
· Visningar
1 449
Senast: Tacitus
·
Hästmänniskan Igår när jag var i stallet så hamnade jag emellan två häst, så jag fick en spark på utsidan av vaden:( Jag kylde benet och har haft det...
2
Svar
21
· Visningar
3 931
Hästmänniskan Ja kan man det? Jag hade turen att få dryga 150st vita a-staket stolpar:laugh: Passar ju utmärkt nu när vi köpt gård! Det är bara det...
Svar
11
· Visningar
1 759
Hästmänniskan Hur nära kan man ha två elstängsel som går på olika aggregat utan att det finns risk för att elen "hoppar över" och kortsluter aggregaten?
Svar
19
· Visningar
2 618
Senast: Strajder
·
Gnägg Det är sommar ute, åh så härligt! Jag och pållen på väg hem från mitt hus faktiskt ;)
Svar
0
· Visningar
123
Senast: chrisse
·
Gnägg Quarterhingst 1 år
Svar
0
· Visningar
120
Senast: wrangler
·
Gnägg Jag älskar min pålle.
Svar
0
· Visningar
84
Senast: elfi
·
Svar
0
· Visningar
141
Senast: gutenviks
·
Gnägg Quartersto född 080512
Svar
0
· Visningar
131
Senast: wrangler
·
Gnägg Besök på Kuntz Ranch, North Dakota, maj 2007
Svar
0
· Visningar
127
Senast: Sylvatica
·
Gnägg Nokotas på sommarbete. Kuntz Ranch, North Dakota, maj 2007
Svar
0
· Visningar
110
Senast: Sylvatica
·
Hästmänniskan Hej. Hittade detta kåseri ute på nätet och tyckte det var en ganska rolig sammanfattning om hur hästmänniskor ute i stallarna ibland...
2
Svar
25
· Visningar
4 311
R
Hästmänniskan Jag vet verkligen inte vad jag ska göra... Ah jag får väl börja om från början. Mina föräldrar är skillda och min pappa bor ute på...
Svar
5
· Visningar
1 092
Senast: naturally_horse
·
Hästmänniskan Ni som tvätter erat elrep i tvättmaskinen, hur gör ni då? rullar ni ihop det på nått sätt? eller lägger ni bara in det, tänker på att...
2
Svar
27
· Visningar
2 922
Senast: Maléne
·
Hästmänniskan Ja, hur gör man för att hitta en stallplats där både man själv och hästen trivs? Jag känner mig lite villrådig faktiskt. I februari-07...
2 3
Svar
41
· Visningar
5 102
Senast: Fiorano
·
V
Hästmänniskan en tanke slog mig i fall man driver en ryttar förening eller ridskola räknas man då som företag :confused: eller ekonomiskförening...
Svar
1
· Visningar
1 119
Senast: lilith
·
J
Hästmänniskan Om man ska ha en häst på foder, vem är det som betalar för besiktningen? Säljaren eller fodervärden?:)
Svar
4
· Visningar
977
K
Hästmänniskan För en tid sedan hittade jag en häst jag ville köpa. Jag kände ägaren sådär bra och jag hade ridit hästen ofta. Jag berättade för ägaren...
Svar
15
· Visningar
1 915
Senast: Kotten1
·
Hästmänniskan Om det vore enkelt att göra vad som är rätt så skulle inte så många göra fel. Men ibland måste man verkligen sticka ut hakan för det man...
Svar
18
· Visningar
1 812
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama