Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

S
Hästmänniskan Hejar ni på andra ryttare när ni är ute ? Om inte, varför ? Jag hejar alltid, och igår när jag var ute och red kom det två tjejer...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
4 444
Senast: Chili
·
Hästmänniskan Hade lite svårt att somna igår och då brukar tankarna flyga iväg lite grann.. En av tankarna som bet sej fast var hur man "inreder" ett...
Svar
13
· Visningar
2 526
Senast: Sockertoppen
·
S
Hästmänniskan Har världens problem.:crazy: Har en häst på foder som har en ägare som inte längre går att få tag på.Blev lovad ett avtal när jag...
2
Svar
32
· Visningar
3 447
Senast: hofi
·
Q
Hästmänniskan Hur har ni era hästar försäkrade och i vilket bolag? Vad har ni för hästar?
2
Svar
20
· Visningar
2 131
Senast: sinner
·
Hästmänniskan Slog mej i dag att jag börjar bli gammal.nästa år 30... alla mina vänner har en respektive och många av dem även barn. Men vad har jag...
5 6 7
Svar
131
· Visningar
12 014
Senast: Spirit
·
Hästmänniskan Jag har en häst som för närvarande skulle vara i princip omöjlig att sälja pga hälta om han inte skulle få enkel biljett till Italien...
Svar
16
· Visningar
1 828
Senast: Midi
·
Hästmänniskan Jag är väldigt nyfiken på hur ni tycker att kollektivstall skall vara för att vara riktigt bra/fungerande för både för hästar och...
Svar
12
· Visningar
1 317
Senast: Mynta2
·
G
Hästmänniskan Känns inte som denna tråden passar på gnägg trots innehållet så flytta den inte, snälla! Jag har snart ridit i 11 år och den högsta...
2
Svar
36
· Visningar
3 625
Senast: heylan
·
S
Hästmänniskan Vilka mått är det ?.. Har hört att det ska vara 3*3. Me läste någon stan att deras tak var 2,40 och då får man inte ha över 1,60...
Svar
3
· Visningar
913
Senast: Fredag
·
Hästmänniskan Kan ngn ge ett snabbt svar på vad en ridinstrutör på ridskola tjänar i timmen enligt avtal? Tillägg osv. Utbildad RIK0 samt utbildad...
Svar
11
· Visningar
2 725
Senast: kopparberg
·
Hästmänniskan Vad är det för utbildning för ID-kontrollanter och chipmärkare? Är det bara en kurs som SH arrangerar eller vad är det för utbildning...
Svar
4
· Visningar
6 209
Senast: Sunflower2B
·
Hästmänniskan Jag har klockat mig själv senaste veckan för att ta reda på vad jag lägger tid på hos hästarna för att få en uppfattning av vad som tar...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 871
Senast: FunnyFlyer
·
T
Hästmänniskan Hejsan! jag är relativt ny här, så hej, hej på er allihopa. jag undrar hur folk hinner med allt!! jag har ett heltidsjobb och häst...
2 3
Svar
46
· Visningar
4 827
Senast: Konstantin
·
Hästmänniskan Efter lite strul hittade jag en fodervärd åt min häst, de kom och hämtade henne 21/1 och hade henne på prov i 1 månad. Den 20/1...
4 5 6
Svar
101
· Visningar
14 312
Senast: jerseyko
·
C
Hästmänniskan Spolar du din häst leriga ben varje dag? Har du på någon form av olja, fett eller balsam efteråt? Spolar du med varmt eller kallt...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 185
Senast: carzz
·
Hästmänniskan I hästverksamhet är ju normalt sett avelsston inventarier och unghästar lager. Nu har jag: 1) Ett sto -07 som förmodligen ska...
2
Svar
22
· Visningar
4 853
Senast: sjoberga
·
Hästmänniskan Ja, som rubriken lyder, kan vem som helst göra det? Finns det inga krav på att instruktörerna ska vara utbildade, att...
Svar
19
· Visningar
4 465
Senast: Zelma
·
Hästmänniskan Vi ska köpa en större gård eftersom vi är lite trångbodda. Problemet är att markpriserna är så vansinnigt höga och vad man kan få ut av...
2
Svar
23
· Visningar
3 551
Senast: Tacitus
·
Hästmänniskan Hur mycket kostar det att ha ett nätdrivet elaggregat på dygnet runt? Per månad? Min stallägare har kommit på att vi inte kan ha...
Svar
7
· Visningar
4 663
Senast: TomasN
·
Hästmänniskan Var inne på h***s häromdagen men dom hade inte ett kontrakt för sommarbete :crazy: finns det sådana färdiga att köpa någon annanstans...
Svar
7
· Visningar
1 081

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV
  • Muddypaws 24/25

Hästrelaterat

Omröstningar