Bra fodervärdar, visst finns de!

Sv: Bra fodervärdar, visst finns de!

Usch, det är så tråkigt när våra djur far illa... Men, det finns ju som sagt de med ett stort och gott hjärta!

Jag undar VARFÖR så många fodervärdar inte sköter hästarna? Själv behandlar jag min foderhäst som om den vore min egen. Ser han som min, förutom att det på papperet inte står mitt namn som ägare och att jag ALLTID konsulterar ägaren vid ev förändringar.
Jaá, det finns många olika kategorier av människor, men kul att få höra att det finns BRA FODERVÄRDAR OXÅ!!!:bow:

Sv: Bra fodervärdar, visst finns de!

Jag har inte lämnat ut en häst på foder, men jag är fodervärd på ett sto. :) Och så fort ägaren såg mig med pållan jag har nu sa hon att hon litade på mig till 110% och att om det var någon som skulle ta hand om detta krångliga sto och fixa till henne så var det jag och då blev man extra glad, med tanke på att ägaren aldrig träffat mig förut. :D

Tyvärr slutade mitt fodervärdsavtal med förra foderpållen olyckligt då min pålle råkade sparka foderpållen på bogen så han blev halt, men ägarna sa ändå att det inte var vårat fel, sånt händer.

Liknande trådar

Hästvård Hej! För att göra historian kort så har jag haft mitt sto utlånad på foder i ca 2,5 år till en tjej som tagit föl på mitt sto. Jag har...
Svar
11
· Visningar
1 496
Senast: nexxa
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
20
· Visningar
2 107
Senast: QueenLilith
·
Hästmänniskan Skulle behöva skriva av mig lite. Tycker det är svårt att få råd och förståelse när jag pratar om detta med människor i min närhet, då...
2
Svar
23
· Visningar
5 779
Senast: Nepenthe
·
Anläggning Nytt användarnamn på Buke, då jag vill vara anonym och inte skriva det här under mitt vanliga användarnamn ifall någon skulle känna igen...
2
Svar
36
· Visningar
7 634
Senast: Karamello30
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar