Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Som håller på med hästar... Det senaste åren har jag knappt ridit något "ordentligt" och ändå har jag en dyr "stockholmshäst". Började...
Svar
1
· Visningar
898
Senast: Prick
·
Gnägg Musse och jag galopperar! :) Valack född 04
Svar
0
· Visningar
116
Senast: Idas
·
Gnägg Bild från f.d ägaren.
Svar
0
· Visningar
114
Senast: Shettisar
·
Gnägg Snorri är lite busig
Svar
0
· Visningar
209
Senast: Is
·
F
Hästmänniskan Har efter moget övervägande beslutat att reklamera ridbanan, troligen med juridisk hjälp. Den byggdes för 10 månader och är fortfarande...
Svar
5
· Visningar
1 336
Senast: ELine
·
Hästmänniskan Jag har en fundering... Jag arrenderar betesmark till mina hästar. Markägaren har även arrenderat ut jakträtten till ett jaktlag på...
Svar
13
· Visningar
2 112
Senast: TomasN
·
D
Hästmänniskan Tror ni det skulle funka med att göra en ridbana såhär; Ni vet när dem plöjer upp åkrar eller vad det heter, dem liksom vänder upp...
Svar
4
· Visningar
1 451
Senast: Tacitus
·
Hästmänniskan Igår när jag var i stallet så hamnade jag emellan två häst, så jag fick en spark på utsidan av vaden:( Jag kylde benet och har haft det... 2
Svar
21
· Visningar
3 997
Hästmänniskan Ja kan man det? Jag hade turen att få dryga 150st vita a-staket stolpar:laugh: Passar ju utmärkt nu när vi köpt gård! Det är bara det...
Svar
11
· Visningar
1 761
Hästmänniskan Hur nära kan man ha två elstängsel som går på olika aggregat utan att det finns risk för att elen "hoppar över" och kortsluter aggregaten?
Svar
19
· Visningar
2 645
Senast: Strajder
·
Gnägg Det är sommar ute, åh så härligt! Jag och pållen på väg hem från mitt hus faktiskt ;)
Svar
0
· Visningar
124
Senast: chrisse
·
Gnägg Quarterhingst 1 år
Svar
0
· Visningar
121
Senast: wrangler
·
Gnägg Jag älskar min pålle.
Svar
0
· Visningar
88
Senast: elfi
·
Svar
0
· Visningar
144
Senast: gutenviks
·
Gnägg Quartersto född 080512
Svar
0
· Visningar
135
Senast: wrangler
·
Gnägg Besök på Kuntz Ranch, North Dakota, maj 2007
Svar
0
· Visningar
131
Senast: Sylvatica
·
Gnägg Nokotas på sommarbete. Kuntz Ranch, North Dakota, maj 2007
Svar
0
· Visningar
112
Senast: Sylvatica
·
Hästmänniskan Hej. Hittade detta kåseri ute på nätet och tyckte det var en ganska rolig sammanfattning om hur hästmänniskor ute i stallarna ibland... 2
Svar
25
· Visningar
4 337
R
Hästmänniskan Jag vet verkligen inte vad jag ska göra... Ah jag får väl börja om från början. Mina föräldrar är skillda och min pappa bor ute på...
Svar
5
· Visningar
1 093
Senast: naturally_horse
·
Hästmänniskan Ni som tvätter erat elrep i tvättmaskinen, hur gör ni då? rullar ni ihop det på nått sätt? eller lägger ni bara in det, tänker på att... 2
Svar
27
· Visningar
2 952
Senast: Maléne
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka