Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Finns det någon regel/lag när det gäller gödsling och antal meter från vattenbrunn. Idag kom nämligen vår arrendator med flytgödsel och...
Hästmänniskan
I dag hade jag bestämt mig för att gå igenom alla mina djurförsäkringar noga eftersom bolagen ändrar villkor och premier hit och dit så...
Hästmänniskan
har dividerat med mina stallkamrater om vad som gäller ifall ens häst skadar en person inne i stallet. är det jag som ägare som ansvarar...
Hästmänniskan
Min dotter har andra planer för eftergymnasiala utbildningar än "hästeri". Däremot är det hennes absolut största intresse och hon vill...
Hästmänniskan
Man får ju alltid höra en massa om att man måste rida hästen rätt annars får den förslitningsskador och så vidare men jag skulle villja...
Hästmänniskan
Hur högt ska släpet vara från golv till tak? Minsta enligt lag? Om det finns någon lag på det! Har ett gammalt släp och funderar på om...
Hästmänniskan
Har ett problem ang pass,och ägarbyte. Har varit i kontakt med stc lääänge tidigare ang att jag inte står som ägare på min häst... Tar...
Hästmänniskan
Hej! Jag planerar att åka till Irland eller England och jobba med hästar under sommaren. Mitt problem är nu att jag inte vet vilken nivå...
Hästmänniskan
Finns det någon här som har erfarenhet av att ha ett bilbatteri som alternativ istället för ett vanligt aggregat? Hur funkade det? Hur...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.