Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Hej alla, Hoppas att någon kan häjlpa mig med lite svar på frågor här! Jag och min sambo ska kanske flytta till USA inom en snar...
2
Svar
33
· Visningar
3 181
Senast: lulski
·
Hästmänniskan Förlåt moderator, visste inte var jag skulle lägga tråden då den rör både katt, hund och häst :D Har just kommit hem från en middag...
2 3
Svar
43
· Visningar
5 839
Senast: Mariika
·
Hästmänniskan Har ju precis blivit med "gård" så nu ska stallet byggas om/till och inredas:) Vill gärna ha tipps ich ideér på hur man kan göra...
2
Svar
35
· Visningar
3 848
Hästmänniskan Finns det någon regel/lag när det gäller gödsling och antal meter från vattenbrunn. Idag kom nämligen vår arrendator med flytgödsel och...
Svar
11
· Visningar
10 996
Senast: LillaMy
·
Hästmänniskan Vi har tänkt sätta upp en gårdsskylt, med gårdsnamnet, och ev någon "bild" (en häst). Men jag behöver inspiritation och tips på vilka...
Svar
3
· Visningar
2 991
Senast: Iddefixen
·
J
Hästmänniskan I dag hade jag bestämt mig för att gå igenom alla mina djurförsäkringar noga eftersom bolagen ändrar villkor och premier hit och dit så...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
6 999
Senast: Sockertoppen
·
U
Hästmänniskan Vi har pratat om att köpa Paddex till stallet och lägga det i en lite mindre hage. Hagen är ca 750 kvm stor. Det kommer att gå två...
Svar
19
· Visningar
4 774
Senast: Username
·
Hästmänniskan har dividerat med mina stallkamrater om vad som gäller ifall ens häst skadar en person inne i stallet. är det jag som ägare som ansvarar...
Svar
3
· Visningar
1 085
Senast: kopparberg
·
Hästmänniskan Min dotter har andra planer för eftergymnasiala utbildningar än "hästeri". Däremot är det hennes absolut största intresse och hon vill...
2 3
Svar
41
· Visningar
6 380
Senast: Ämelie
·
Hästmänniskan Man får ju alltid höra en massa om att man måste rida hästen rätt annars får den förslitningsskador och så vidare men jag skulle villja...
Svar
11
· Visningar
3 165
Senast: älgen
·
Hästmänniskan Vi ska bygga staket till min ridbana och nu har jag två frågor *Hur högt ska staketet vara *Hur långa mellanrum emllan stolparna...
Svar
7
· Visningar
3 071
Senast: bigganl
·
Gnägg Gnistra, 12 timmar gammalt haflingerföl.
Svar
0
· Visningar
116
Senast: Snefnugg
·
Gnägg Antes första hömåltid.
Svar
0
· Visningar
120
Senast: Snefnugg
·
Hästmänniskan Jag har lite funderingar som någon vänlig person gärna får svara på.:) Ni som har köpt äldre transporter och rustat upp dem, hur...
Svar
17
· Visningar
3 072
Senast: Skruttan
·
H
Hästmänniskan Hur högt ska släpet vara från golv till tak? Minsta enligt lag? Om det finns någon lag på det! Har ett gammalt släp och funderar på om...
Svar
2
· Visningar
2 344
Senast: hasselby
·
Hästmänniskan Jag ger snart upp. Så fort jag skaffade egna hästar så har allt bara gått fel. I en annan tråd rabblade jag upp allt som hänt sedan...
Svar
5
· Visningar
1 313
Senast: TheAmazingx
·
Hästmänniskan Har klickat runt och försökt hitta var jag skall lägga denna tråd, hoppas det blir rätt här! Jag är fodervärd åt en ponny sen två år...
Svar
6
· Visningar
1 030
Hästmänniskan Har ett problem ang pass,och ägarbyte. Har varit i kontakt med stc lääänge tidigare ang att jag inte står som ägare på min häst... Tar...
Svar
4
· Visningar
1 252
Senast: Fibusen
·
M
Hästmänniskan Hej! Jag planerar att åka till Irland eller England och jobba med hästar under sommaren. Mitt problem är nu att jag inte vet vilken nivå...
Svar
3
· Visningar
1 350
Senast: Melynda
·
Hästmänniskan Finns det någon här som har erfarenhet av att ha ett bilbatteri som alternativ istället för ett vanligt aggregat? Hur funkade det? Hur...
Svar
7
· Visningar
1 423
Senast: Lindsen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV
  • Muddypaws 24/25