Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Ja, hur gör man för att hitta en stallplats där både man själv och hästen trivs? Jag känner mig lite villrådig faktiskt. I februari-07...
Hästmänniskan
För en tid sedan hittade jag en häst jag ville köpa. Jag kände ägaren sådär bra och jag hade ridit hästen ofta. Jag berättade för ägaren...
Hästmänniskan
Om det vore enkelt att göra vad som är rätt så skulle inte så många göra fel. Men ibland måste man verkligen sticka ut hakan för det man...
Hästmänniskan
För ganska exakt tre månader sedan var jag med om en rätt allvarlig ridolycka med fraktur i ena bäckenbågen och ett revben. Det är ett...
Hästmänniskan
Jag ar inne pa att gor hastskotarexamen om tillfalle finns, men det verkar lite kranligt om man inte gatt hast pa gymnasiet. Finns det...
Hästmänniskan
För ett par år sen tävlade jag och red intensivt. jag har varit hästägare sen jag var elva. Sen näjag växte ur min D-ponny tappade jag...
Hästmänniskan
Hur gör ni om ni rider i olika stall?
Tvättar och byter och skurar ni era kläder och dojjor innan ni åker till nästa stall?
Rider både...