Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Ja, hur gör man för att hitta en stallplats där både man själv och hästen trivs? Jag känner mig lite villrådig faktiskt. I februari-07... 2 3
Svar
41
· Visningar
5 112
Senast: Fiorano
·
V
Hästmänniskan en tanke slog mig i fall man driver en ryttar förening eller ridskola räknas man då som företag :confused: eller ekonomiskförening...
Svar
1
· Visningar
1 145
Senast: lilith
·
J
Hästmänniskan Om man ska ha en häst på foder, vem är det som betalar för besiktningen? Säljaren eller fodervärden?:)
Svar
4
· Visningar
983
K
Hästmänniskan För en tid sedan hittade jag en häst jag ville köpa. Jag kände ägaren sådär bra och jag hade ridit hästen ofta. Jag berättade för ägaren...
Svar
15
· Visningar
1 919
Senast: Kotten1
·
Hästmänniskan Om det vore enkelt att göra vad som är rätt så skulle inte så många göra fel. Men ibland måste man verkligen sticka ut hakan för det man...
Svar
18
· Visningar
1 814
Senast: Lavinia
·
K
Hästmänniskan Hej ! Är det någon som vet när man ska bränna gräset i sommar hagen så det hinner ta sig till man släpper ut hästarna ? Hur långt tid... 2 3
Svar
42
· Visningar
8 992
Senast: hillevie
·
Hästmänniskan För ganska exakt tre månader sedan var jag med om en rätt allvarlig ridolycka med fraktur i ena bäckenbågen och ett revben. Det är ett...
Svar
11
· Visningar
1 185
Senast: Corax
·
Hästmänniskan Det är dags att salta mitt ridhusunderlag. Dammar rätt ordentligt. Hur brukar ni göra? Vattna först och salta sedan? Eller tvärtom...
Svar
4
· Visningar
5 582
Senast: Tacitus
·
J
Hästmänniskan Nu försöker våran förening fixa en loppis med bara häst och ryttarutrustning och vi har inte fått en enda anmälan än.:(. Känns så...
Svar
4
· Visningar
955
Senast: schelin_j
·
Hästmänniskan Jag ar inne pa att gor hastskotarexamen om tillfalle finns, men det verkar lite kranligt om man inte gatt hast pa gymnasiet. Finns det...
Svar
10
· Visningar
1 310
Senast: jerseyko
·
Hästmänniskan Med anledning av citaten från en annan tråd (som ni kan läsa här nedan) startar jag en tråd med följande frågor: Vad har ert...
Svar
2
· Visningar
2 548
C
Hästmänniskan Skriver anonymt här då inget är säkert och vill inte att det ska komma ut, än..... Har fått möjlighet att köpa en riktig topphäst... 2
Svar
24
· Visningar
2 493
Senast: sandy-76
·
Hästmänniskan Hej på er, sitter och funderar så jag knappt vet in eller ut, behöver lite råd! Jag har planer på att skaffa mig en ny häst till... 2
Svar
28
· Visningar
2 585
Senast: kulltorp
·
Hästmänniskan hur funka det ?? ha flyttat min häst från ett stall till ett annat nu , och i föra stallet skrev vi inget kontrakt .. men nu kräver...
Svar
18
· Visningar
1 942
N
Hästmänniskan Måste golvet i boxen vara gjort av betong?
Svar
4
· Visningar
1 163
Senast: Tacitus
·
S
Hästmänniskan nää nu ska jag aldrig mera svara på begagnat annons med hästsaker för 2 månader sedan köpte jag ett skrittäcke, när jag öppnade... 2
Svar
20
· Visningar
3 172
Senast: angelwings
·
J
Hästmänniskan Hej allihopa! Det är så att jag håller på leta efter en egen häst nu, min första häst. Och så har jag börjat prata med en tjej nere i...
Svar
9
· Visningar
1 358
Senast: angelwings
·
M
Hästmänniskan För ett par år sen tävlade jag och red intensivt. jag har varit hästägare sen jag var elva. Sen näjag växte ur min D-ponny tappade jag...
Svar
8
· Visningar
1 056
Senast: Tuva-Li
·
Hästmänniskan OBS detta är ingen annons! Vi har en ponny som vi försökt sälja i några år pga ryttarens ålder, hon är nu 19 år. Ponnyn är ingen... 2 3
Svar
44
· Visningar
7 008
Senast: rozie
·
Hästmänniskan Hur gör ni om ni rider i olika stall? Tvättar och byter och skurar ni era kläder och dojjor innan ni åker till nästa stall? Rider både...
Svar
17
· Visningar
4 066
Senast: Lorelie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka