Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

M
Hästmänniskan Har sökt till polis högskolan, och imorrn ska jag göra ett svenska prov!! Är JÄTTE nervös :crazy:! Är det nån här som gjort provet som...
Svar
7
· Visningar
3 376
Senast: fazella
·
Gnägg Sawanha går ner i en bugning sommaren 2007. Saknar dig så!!!
Svar
0
· Visningar
122
Senast: Tinen
·
Gnägg Mja, lite halvtråkig kanske..
Svar
0
· Visningar
99
Senast: Tinen
·
D
Hästmänniskan I nästa vecka ska jag börja bygga nya trästaket i hagen. vet dock inte ännu vad jag ska ja för färg. Därför slog tanken mig om de finns...
Svar
18
· Visningar
1 870
Senast: dolphinsmile
·
Hästmänniskan Har lite planer på att i framtiden gå en utbildning i England. Det är egentligen en distansutbildning på så vis att man åker dit under...
2
Svar
36
· Visningar
2 547
Senast: Totola
·
Hästmänniskan Vet inte om jag lagt den här rätt men flytta den annars.. Jo , jag får grymt ont i knäna när jag rider:crazy:, efter ca 10 minuter gör...
2
Svar
37
· Visningar
5 112
Senast: Totola
·
K
Hästmänniskan Någon som har nån erfarenhet utav sommarhäst? Har börjat fundera på att skaffa en. ;)
Svar
8
· Visningar
944
Senast: Midi
·
J
Hästmänniskan Hejhej. Jag ska göra om en gammal kolada till ett stall hade jag tänkt. Jag behöver ta bort forderbordet och undrar om det är någon...
Svar
9
· Visningar
1 082
Senast: nypet
·
B
Hästmänniskan Fick idag reda på att igår var förra ägaren till min häst i stallet och snokade. (gammal tråd om honom så ni förstår varför jag är arg...
Svar
12
· Visningar
1 899
Senast: Breakdown
·
Hästmänniskan Automat med påfyllningslucka uppe och tömningslucka nere. När fodringsluckan öppnas/faller ner och hästen har huvudet under, blir det...
Svar
10
· Visningar
2 498
Senast: Manji
·
Z
Hästmänniskan Hej! Har fått förfrågan av en tjej om hon får hyra in sig i vårat tomma stall. Det kommer betyda en del jobb, som att en ladugårdsdörr...
Svar
5
· Visningar
1 154
Senast: token
·
Z
Hästmänniskan Hej alla! Jag har hamnat i ett dilemma som jag inte vet hur jag skall ta mig ur; har någon erfarenhet av likande eller kan ni ge nåt bra...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 421
Senast: lady_mike
·
Hästmänniskan Saxat från www.tidningenridsport.se " Grymma hästslagsmål i Asien På Filippinerna och delar av Kina organiseras hästslagsmål där...
2 3
Svar
45
· Visningar
4 902
Senast: skuggan_
·
N
Hästmänniskan Hejsan! Någon därute som har gjort hippologens antagningsprov?Har nämligen en fråga angående konditions testet!! Hur lång är dt man...
Svar
3
· Visningar
1 144
Senast: niderf
·
H
Hästmänniskan Jag sålde min häst för snart exakt ett år sedan och jag är supernöjd med den nya ägaren!:laugh: Men det bara kliar i fingrarna på mig...
Svar
10
· Visningar
1 281
Senast: lady_mike
·
N
Hästmänniskan hur ligger det till, med hästpass? har kikat på en shetlandsponny som jag är riktigt sugen på, men han saknar pass. så, jag undrar om...
Svar
14
· Visningar
1 279
C
Hästmänniskan Jag är nyfiken på varför många numera köper häst utomlands tex i Tyskland eller Danmark, är det för att det är bättre hästar eller får...
2 3
Svar
41
· Visningar
12 195
Senast: maja_70
·
M
Hästmänniskan Detta är inte någon annonsrelaterad tråd utan mer en allmän tråd hur det ser ut på köp och sälj-marknaden idag. Är det svårare att...
Svar
2
· Visningar
990
Hästmänniskan För några månader sedan startade jag och ett antal vänner upp en förening. Jag hade tyvärr inte möjlighet att delta i det konstituerande...
2
Svar
33
· Visningar
3 080
Senast: MonteRose
·
Hästmänniskan Låt säga att en veterinär är i ett stall för att undersöka en häst, hästen har "förändrat andningsljud" Har veterinären då skyldighet...
Svar
7
· Visningar
1 527
Senast: elle12
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV
  • Muddypaws 24/25