Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

M
Hästmänniskan Jag förstår inte. (detta är ingen annonsering) Jag fick min första häst av min faster, lång historia som jag skippar men det slutade...
Svar
4
· Visningar
1 184
Senast: Mos410
·
T
Hästmänniskan hej jag undrar va din ridskola brukar ordna för aktiviteter på t ex lov och läger? vi börjar nämligen få lite idetorka.... har du någon...
Svar
5
· Visningar
984
Senast: Elina8
·
Hästmänniskan Har nu i ett par dagar funderat på om jag verkligen har tid med min stora valack. Har två ungponnyer, och två hundar varav den ena...
Svar
5
· Visningar
991
Senast: CA
·
Hästmänniskan Finns det ngn här inne som är ensamstående som har egen häst? Fungerar det bra? Lyckas man få ihop tiden? Jag är ensam med två...
Svar
3
· Visningar
1 234
Senast: Netlimit
·
J
Hästmänniskan Man kan kanske äntligen få chansen att ge beröm åt hyresgäster?:) Har en ny hyresgäst i mitt stall, efter en ganska lång tid av...
2
Svar
34
· Visningar
3 142
Senast: Armani__
·
Hästmänniskan Säg att man ska köpa en häst för 50000kr, mycket pengar enligt mig. Hur finansierar man det? Lånar? Sparar? Ska jag spara det så tar...
Svar
8
· Visningar
1 335
Senast: caradan
·
C
Hästmänniskan Tänk er en gård med få hästar som bara står i en hage & aldrig rids(så långt låter det väl normalt & inte farligt för hästarna). Men...
Svar
13
· Visningar
1 789
Senast: hästhandlarjävel
·
Hästmänniskan Det gamla har gått sönder så ett nytt måste köpas, men vilket ska jag satsa på? Hagen är ca 2-3 ha. (lånar den så jag vet inte exakt)...
Svar
4
· Visningar
1 064
Senast: TinyWiny
·
P
Hästmänniskan Jag har två döttrar en 11 och en 7. 11 åringen har ridit sedan hon var 6 ungefär och tävlar i hoppning på lokal nivå och 7 åringen är...
Svar
13
· Visningar
1 516
Senast: Dandylinn
·
T
Hästmänniskan Köpte ett tvåårigt nordsvenskt sto förra våren. Hon fick problem med eksem förra sommaren. Hon behandlades på sensommaren och blev...
Svar
4
· Visningar
1 291
Senast: skuggi
·
Hästmänniskan Är det någon som direktimporterat från annat EU-land som vet vilka papper som behövs och hur det funkar med försäkring?? :confused:
Svar
4
· Visningar
825
Senast: Jeeves
·
Hästmänniskan Jag har funderingar på att framöver ( inte nu) köpa mig en talangfull, men inte utbildad häst. Utbilda och tävla den upp till minst msv...
Svar
10
· Visningar
2 038
Senast: Centaur
·
S
Hästmänniskan Hur stor hage behöver man till sommar bete? det är en liten c-ponny och en shettis (kanske) vad behöver man mer än vatten behöver...
Svar
8
· Visningar
1 342
A
Hästmänniskan Idag blev en häst i mitt stall veterinärbesiktigad. För att fatta mig kort visar hästen en hälta på vänster fram. Veterinären ger rådet...
Svar
13
· Visningar
1 563
Senast: Yrja
·
P
Hästmänniskan Hej Bukare med många hästar i träning! (det är i alla fall er jag vill åt) Jag har just insett att jag kommer ha 4 hästar som är i...
Svar
8
· Visningar
1 374
Senast: pannkakssmet
·
S
Hästmänniskan vad är den ungefärliga grundlönen (i timmen) för en hästskötare?
Svar
19
· Visningar
4 517
Senast: Lavinia
·
T
Hästmänniskan finns det någon mack som hyr ut hästtransporte, blev lite fundersam eftersom jag sett att det står transporter på vissa mackar?!
Svar
5
· Visningar
911
Senast: jordgubba
·
Hästmänniskan Håller på att leta som bäst efter vilka hyllor som kan bli bäst att ha i sadelkammaren nu när den ska nyinredas. Vad har ni för...
Svar
4
· Visningar
1 567
Senast: vippan
·
  • Låst
Hästmänniskan Har köpt två st islandshästar, dom är dock inte mina förrän de är slutbetalda i juli månad. Vi har skrivit kontrakt och jag har betalat...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
6 346
R
Hästmänniskan Jag blir glad att jag kan hjälpa till. Fick ett mejl ifrån en som haft det jobbigt i stallet och även privat. Till saken hör att det som...
2
Svar
23
· Visningar
3 753
Senast: Rikkan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV