Medtagande av hund på hästgymnasium??

Sv: Medtagande av hund på hästgymnasium??

Vi hade med oss hund på Lilleruds Naturbruksgymnasium (Värmland/Karlstad) där de hade vissa boende som var uppdelat i djurfria och ikke djurfria. Min syster har yngre vänner som hade med sig hund där bara för ett par år sedan. Katt också för den delen.

Du får ha hund med till Bollerup (Skåne). Dom har även hundkurser där nu som är till för eleverna!!

Vreta (Östergötland) får man osse ha hund med sig!

Jag är inte helt säker men jag tror att man kan ha med sig hund på torsta (åsbygdens naturbruksgymnasie) Vet att det fanns hundgårdar där och att några elever hade sina hundar där när jag gick där, men det var ju nästan åtta år sen :crazy:

Menar du att du vill ha med hunden i skolan(lektionssalen) eller bara i ditt boende? (eftersom du skriver att du inte kan lämna hunden ensam hemma).

Fö tror jag inte att du ts är unik, visst finns det andra som skulle kunna ta hand om hunden lika bra som du gör, bara du ger det tid.:)

Menar du att du vill ha med hunden i skolan(lektionssalen) eller bara i ditt boende? (eftersom du skriver att du inte kan lämna hunden ensam hemma).

Fö tror jag inte att du ts är unik, visst finns det andra som skulle kunna ta hand om hunden lika bra som du gör, bara du ger det tid.:)

Han kan vara ensam hemma visst. Han är en vuxen hund. Men jag kan inte ha han hemma, där vi bor för min mamma är allergisk och mina föräldrar har inte tid att ta hand om min hund. Dom har ingenting med ägandet av hunden att göra.

Jag vill kunna bo med min hund.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej, Jag går i nian och ska snart välja gymnasium. Jag vill gå på ett ridgymnasium men jag tycker att det ä lite förvirrande på...
Svar
11
· Visningar
1 245
Senast: Äpplet.
·
Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 542
Senast: mars
·
Hästmänniskan Hej! Jag skaffade min älskade häst för snart 2 år sen och är i stallet varje dag och älskar det. Tyvärr är det konstant någonting i...
Svar
14
· Visningar
1 324
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
12
· Visningar
1 405

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka