Medtagande av hund på hästgymnasium??

• Hästmänniskan
  • Trådstartare Trådstartare Hammond
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 24
  • Visningar Visningar 2 674
Sv: Medtagande av hund på hästgymnasium??

Vi hade med oss hund på Lilleruds Naturbruksgymnasium (Värmland/Karlstad) där de hade vissa boende som var uppdelat i djurfria och ikke djurfria. Min syster har yngre vänner som hade med sig hund där bara för ett par år sedan. Katt också för den delen.

Du får ha hund med till Bollerup (Skåne). Dom har även hundkurser där nu som är till för eleverna!!

Vreta (Östergötland) får man osse ha hund med sig!

Jag är inte helt säker men jag tror att man kan ha med sig hund på torsta (åsbygdens naturbruksgymnasie) Vet att det fanns hundgårdar där och att några elever hade sina hundar där när jag gick där, men det var ju nästan åtta år sen :crazy:

Menar du att du vill ha med hunden i skolan(lektionssalen) eller bara i ditt boende? (eftersom du skriver att du inte kan lämna hunden ensam hemma).

Fö tror jag inte att du ts är unik, visst finns det andra som skulle kunna ta hand om hunden lika bra som du gör, bara du ger det tid.:)

Menar du att du vill ha med hunden i skolan(lektionssalen) eller bara i ditt boende? (eftersom du skriver att du inte kan lämna hunden ensam hemma).

Fö tror jag inte att du ts är unik, visst finns det andra som skulle kunna ta hand om hunden lika bra som du gör, bara du ger det tid.:)

Han kan vara ensam hemma visst. Han är en vuxen hund. Men jag kan inte ha han hemma, där vi bor för min mamma är allergisk och mina föräldrar har inte tid att ta hand om min hund. Dom har ingenting med ägandet av hunden att göra.

Jag vill kunna bo med min hund.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej, Jag går i nian och ska snart välja gymnasium. Jag vill gå på ett ridgymnasium men jag tycker att det ä lite förvirrande på...
Svar
11
· Visningar
1 322
Senast: Äpplet.
·
Hästmänniskan Min saknad av egen häst har åter igen kommit tillbaka, som den ofta gör. Sålde min för 5 år sedan och har sedan dess bara ridit någon... 4 5 6
Svar
109
· Visningar
5 160
Senast: Nota
·
Hästmänniskan Söker tips kring hästköp! Jag tar examen i vår och går i tankarna på att skaffa häst igen. Ekonomin för att köpa en färdigutbildad...
Svar
5
· Visningar
848
Senast: Freazer
·
Hundhälsa Jag bor på landet i Östergötland (inte runt Linköping eller Norrköping, utan på landet utanför en liten tätort), och har tre hundar...
Svar
13
· Visningar
806
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 31