Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

K
Hästmänniskan Hej ! Är det någon som vet när man ska bränna gräset i sommar hagen så det hinner ta sig till man släpper ut hästarna ? Hur långt tid...
2 3
Svar
42
· Visningar
8 939
Senast: hillevie
·
Hästmänniskan För ganska exakt tre månader sedan var jag med om en rätt allvarlig ridolycka med fraktur i ena bäckenbågen och ett revben. Det är ett...
Svar
11
· Visningar
1 184
Senast: Corax
·
Hästmänniskan Det är dags att salta mitt ridhusunderlag. Dammar rätt ordentligt. Hur brukar ni göra? Vattna först och salta sedan? Eller tvärtom...
Svar
4
· Visningar
5 570
Senast: Tacitus
·
J
Hästmänniskan Nu försöker våran förening fixa en loppis med bara häst och ryttarutrustning och vi har inte fått en enda anmälan än.:(. Känns så...
Svar
4
· Visningar
953
Senast: schelin_j
·
Hästmänniskan Jag ar inne pa att gor hastskotarexamen om tillfalle finns, men det verkar lite kranligt om man inte gatt hast pa gymnasiet. Finns det...
Svar
10
· Visningar
1 308
Senast: jerseyko
·
Hästmänniskan Med anledning av citaten från en annan tråd (som ni kan läsa här nedan) startar jag en tråd med följande frågor: Vad har ert...
Svar
2
· Visningar
2 536
C
Hästmänniskan Skriver anonymt här då inget är säkert och vill inte att det ska komma ut, än..... Har fått möjlighet att köpa en riktig topphäst...
2
Svar
24
· Visningar
2 484
Senast: sandy-76
·
Hästmänniskan Hej på er, sitter och funderar så jag knappt vet in eller ut, behöver lite råd! Jag har planer på att skaffa mig en ny häst till...
2
Svar
28
· Visningar
2 579
Senast: kulltorp
·
Hästmänniskan hur funka det ?? ha flyttat min häst från ett stall till ett annat nu , och i föra stallet skrev vi inget kontrakt .. men nu kräver...
Svar
18
· Visningar
1 937
N
Hästmänniskan Måste golvet i boxen vara gjort av betong?
Svar
4
· Visningar
1 162
Senast: Tacitus
·
S
Hästmänniskan nää nu ska jag aldrig mera svara på begagnat annons med hästsaker för 2 månader sedan köpte jag ett skrittäcke, när jag öppnade...
2
Svar
20
· Visningar
3 166
Senast: angelwings
·
J
Hästmänniskan Hej allihopa! Det är så att jag håller på leta efter en egen häst nu, min första häst. Och så har jag börjat prata med en tjej nere i...
Svar
9
· Visningar
1 355
Senast: angelwings
·
M
Hästmänniskan För ett par år sen tävlade jag och red intensivt. jag har varit hästägare sen jag var elva. Sen näjag växte ur min D-ponny tappade jag...
Svar
8
· Visningar
1 055
Senast: Tuva-Li
·
Hästmänniskan OBS detta är ingen annons! Vi har en ponny som vi försökt sälja i några år pga ryttarens ålder, hon är nu 19 år. Ponnyn är ingen...
2 3
Svar
44
· Visningar
6 968
Senast: rozie
·
Hästmänniskan Hur gör ni om ni rider i olika stall? Tvättar och byter och skurar ni era kläder och dojjor innan ni åker till nästa stall? Rider både...
Svar
17
· Visningar
3 952
Senast: Lorelie
·
Hästmänniskan De är så att ja ska åka o kika på ett jobb med hästar och även får ca 20-30 timmar veckan och man kunde få stallhyran, boende, mat...
Svar
7
· Visningar
1 076
Senast: miamiSwing
·
J
Hästmänniskan Jag läste förvånat info på ryttarföreningens hemsida om ett slags nytt system som gick ut på att tvinga alla medlemmar att vara...
4 5 6
Svar
102
· Visningar
9 100
Senast: tictac
·
Hästmänniskan Som rubriken lyder, har ni utbildat er till det ni sysslar med och sysslar ni med det ni utbildat er till? Funderar själv på att...
Svar
14
· Visningar
1 515
Senast: Nellan
·
S
Hästmänniskan Är det någon som vet ungefär hur mkt det kostar att flyga en häst från USA till Sverige? Är det någon som har gjort det här? Jag vill...
2
Svar
24
· Visningar
17 190
Senast: hillevie
·
Hästmänniskan Om man skall köra hästtransport i Danmark, Tjeckien och Tyskland som privatperson men inget annat syfte än att få en häst med sig hem...
Svar
12
· Visningar
5 276
Senast: Tora
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV
  • Muddypaws 24/25