Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan De är så att ja ska åka o kika på ett jobb med hästar och även får ca 20-30 timmar veckan och man kunde få stallhyran, boende, mat...
Svar
7
· Visningar
1 079
Senast: miamiSwing
·
J
Hästmänniskan Jag läste förvånat info på ryttarföreningens hemsida om ett slags nytt system som gick ut på att tvinga alla medlemmar att vara... 4 5 6
Svar
102
· Visningar
9 299
Senast: tictac
·
Hästmänniskan Som rubriken lyder, har ni utbildat er till det ni sysslar med och sysslar ni med det ni utbildat er till? Funderar själv på att...
Svar
14
· Visningar
1 518
Senast: Nellan
·
S
Hästmänniskan Är det någon som vet ungefär hur mkt det kostar att flyga en häst från USA till Sverige? Är det någon som har gjort det här? Jag vill... 2
Svar
24
· Visningar
17 203
Senast: hillevie
·
Hästmänniskan Om man skall köra hästtransport i Danmark, Tjeckien och Tyskland som privatperson men inget annat syfte än att få en häst med sig hem...
Svar
12
· Visningar
5 298
Senast: Tora
·
S
Hästmänniskan Hejar ni på andra ryttare när ni är ute ? Om inte, varför ? Jag hejar alltid, och igår när jag var ute och red kom det två tjejer... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
4 449
Senast: Chili
·
Hästmänniskan Hade lite svårt att somna igår och då brukar tankarna flyga iväg lite grann.. En av tankarna som bet sej fast var hur man "inreder" ett...
Svar
13
· Visningar
2 535
Senast: Sockertoppen
·
S
Hästmänniskan Har världens problem.:crazy: Har en häst på foder som har en ägare som inte längre går att få tag på.Blev lovad ett avtal när jag... 2
Svar
32
· Visningar
3 470
Senast: hofi
·
Q
Hästmänniskan Hur har ni era hästar försäkrade och i vilket bolag? Vad har ni för hästar? 2
Svar
20
· Visningar
2 133
Senast: sinner
·
Hästmänniskan Slog mej i dag att jag börjar bli gammal.nästa år 30... alla mina vänner har en respektive och många av dem även barn. Men vad har jag... 5 6 7
Svar
131
· Visningar
12 027
Senast: Spirit
·
Hästmänniskan Jag har en häst som för närvarande skulle vara i princip omöjlig att sälja pga hälta om han inte skulle få enkel biljett till Italien...
Svar
16
· Visningar
1 837
Senast: Midi
·
Hästmänniskan Jag är väldigt nyfiken på hur ni tycker att kollektivstall skall vara för att vara riktigt bra/fungerande för både för hästar och...
Svar
12
· Visningar
1 323
Senast: Mynta2
·
G
Hästmänniskan Känns inte som denna tråden passar på gnägg trots innehållet så flytta den inte, snälla! Jag har snart ridit i 11 år och den högsta... 2
Svar
36
· Visningar
3 654
Senast: heylan
·
S
Hästmänniskan Vilka mått är det ?.. Har hört att det ska vara 3*3. Me läste någon stan att deras tak var 2,40 och då får man inte ha över 1,60...
Svar
3
· Visningar
918
Senast: Fredag
·
Hästmänniskan Kan ngn ge ett snabbt svar på vad en ridinstrutör på ridskola tjänar i timmen enligt avtal? Tillägg osv. Utbildad RIK0 samt utbildad...
Svar
11
· Visningar
2 736
Senast: kopparberg
·
Hästmänniskan Vad är det för utbildning för ID-kontrollanter och chipmärkare? Är det bara en kurs som SH arrangerar eller vad är det för utbildning...
Svar
4
· Visningar
6 248
Senast: Sunflower2B
·
Hästmänniskan Jag har klockat mig själv senaste veckan för att ta reda på vad jag lägger tid på hos hästarna för att få en uppfattning av vad som tar... 2 3
Svar
43
· Visningar
4 984
Senast: FunnyFlyer
·
T
Hästmänniskan Hejsan! jag är relativt ny här, så hej, hej på er allihopa. jag undrar hur folk hinner med allt!! jag har ett heltidsjobb och häst... 2 3
Svar
46
· Visningar
4 846
Senast: Konstantin
·
Hästmänniskan Efter lite strul hittade jag en fodervärd åt min häst, de kom och hämtade henne 21/1 och hade henne på prov i 1 månad. Den 20/1... 4 5 6
Svar
101
· Visningar
14 745
Senast: jerseyko
·
C
Hästmänniskan Spolar du din häst leriga ben varje dag? Har du på någon form av olja, fett eller balsam efteråt? Spolar du med varmt eller kallt... 2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 196
Senast: carzz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka