Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Hej! Det kanske är en lite konstig fråga, men jag frågar därför att jag har funderat och frågat men jag har inte fåt en klar bild i...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 343
Senast: Grålly
·
Hästmänniskan Jag har just haft en annons ute om att vi kan ta emot ett par stycken på bete i sommar. Annonstexten löd så här: Sommarbete finnes i...
Svar
16
· Visningar
1 979
Senast: Invinciblestables
·
Svar
15
· Visningar
16 132
Senast: Wiirran
·
Hästmänniskan Är det samma som passnumret?
Svar
2
· Visningar
813
Senast: Hussen
·
P
Hästmänniskan Vad kan jag göra med en foderhäst alltså inom rimliga gränser? Saken är ju att jag tagit hästarn från ruinens brant och fixat till...
Svar
9
· Visningar
1 100
Senast: jassica
·
Hästmänniskan Dålig rubrik och tveksam placering av tråden men men. Den går ju alltid att flytta på. Hur har ni som flyttat för att plugga gjort...
2
Svar
20
· Visningar
3 710
Senast: Whizzer
·
F
Hästmänniskan Jag ska köpa ny häst. Jag har fått ett mejl av en tjej som säger att hästen är jätte bra annars men har tyvärr hovbrosk förbening. Ska...
Svar
17
· Visningar
4 299
Senast: HMQ
·
U
Hästmänniskan Nån som vet hur man får skavsår på händerna att läka fortast möjligt. Brukar aldrig rida utan handskar men idag så var jag tvungen å...
Svar
6
· Visningar
8 471
Senast: Unica
·
Hästmänniskan Hej, är det helt tokigt att fundera på att köpa en ponny som bockat av ena dottern. Var i helgen och tittade på en D-ponny. Enl ägarna...
Svar
12
· Visningar
2 336
Senast: Micaela
·
S
Hästmänniskan kan en inspektör som kontrollerar stallmiljö och hästar få vara så okunniga som de verkar vara. hur kan man anmärka på att stallet är...
2
Svar
31
· Visningar
3 623
Senast: Katinkas
·
J
Hästmänniskan Vi har varit på klinik förre vecke, til en undersökning. Tyvär reagere min häst ganske mycke på sederingen (har gjort det före, på...
Svar
5
· Visningar
1 182
Senast: Next
·
A
Hästmänniskan Ponera att någon hyr en box i ett stall där hösilage ingår i stallhyran. Plötsligt vill denna någon byta från hösilage till hö. Har...
Svar
18
· Visningar
2 249
Senast: Sar
·
Svar
0
· Visningar
245
Senast: Aliah
·
Gnägg min arab som e lite smutsig :D
Svar
0
· Visningar
137
Senast: Aliah
·
Hästmänniskan Vet inte alls vilken rubrik detta ska ligga under men denna känns minst fel. Nästa höst kommer jag ev åka utomlands och plugga och...
Svar
19
· Visningar
2 499
Senast: CarinaMargret
·
Hästmänniskan vad tycker ni om att köpa lr sälja häst osedd? där varken säljare lr köpare eg vet vem den andre är annat än på telefon? har ni egna...
2
Svar
21
· Visningar
2 376
Senast: Piruette
·
C
Hästmänniskan hur lång tid tar det efter att man harvat och slängt ut gräsfrön innan det tar sig? vi harvade och slängde ut fröer för 2 veckor sedan...
Svar
5
· Visningar
1 755
S
Hästmänniskan Tycker det är oerhört svårt och väldigt många hästar annonseras ut så. Det verkar inte heller finnas någon logik i prissättning av...
Svar
18
· Visningar
1 872
Senast: Cashmir
·
Hästmänniskan Jag är nyfiken på vad som stod i annonsen när ni åkte och tittade på häst och vad ni sen fick se! Stämde det eller var det en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 471
Senast: ElinaLovgren
·
S
Hästmänniskan ..så var det dags för en ny häst. Har tittat i ca. 3 veckor i prisklassen 25-40 000 kr på hästar utan någon speciell stam. Hittills har...
8 9 10
Svar
195
· Visningar
23 825
Senast: kopparberg
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XV
  • Muddypaws 24/25