Flyga häst!?hjälp!

Sv: Flyga häst!?hjälp!

Sidekick här på buke ska ta hem en häst i slutet av sommaren från USA,en underbar liten krabat! :love: (Jag är inte alls avis)

Hör med henne!

Någon som behöver ta hem en häst från USA typ vid början av sommarlovet?:angel::D

Som jag förstår det så fungerar det inte riktigt så att man bara bestämmer dag så kommer hästen. Stallägarens häst står nu och väntar på att det ska bli plats i karatänen. Sedan ska den stå där 1 månad innan den får köras över hit till Sverige.

Så har jag fattat i alla fall men jag kan ha fel.

min vännina tog med sig sitt äldre fullblod när hon (är väl 2 år sedan)flyttade till sverige. det kostade henne inkl. allt ca. 35.000 kr

Liknande trådar

Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
12
· Visningar
1 405
Hästmänniskan Alltså blev lite paff av vad en säljare svarade så måste kolla om jag är koko eller om det ändå är ok. Är intresserad av en häst. Vi...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
6 106
Senast: Tualma
·
Hästmänniskan Hej! Jag skaffade min älskade häst för snart 2 år sen och är i stallet varje dag och älskar det. Tyvärr är det konstant någonting i...
Svar
14
· Visningar
1 323
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 052
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar