Flyga häst!?hjälp!

• Hästmänniskan
  • Trådstartare Trådstartare SomethingLovish
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 24
  • Visningar Visningar 17 203
Sv: Flyga häst!?hjälp!

Sidekick här på buke ska ta hem en häst i slutet av sommaren från USA,en underbar liten krabat! :love: (Jag är inte alls avis)

Hör med henne!

Någon som behöver ta hem en häst från USA typ vid början av sommarlovet?:angel::D

Som jag förstår det så fungerar det inte riktigt så att man bara bestämmer dag så kommer hästen. Stallägarens häst står nu och väntar på att det ska bli plats i karatänen. Sedan ska den stå där 1 månad innan den får köras över hit till Sverige.

Så har jag fattat i alla fall men jag kan ha fel.

min vännina tog med sig sitt äldre fullblod när hon (är väl 2 år sedan)flyttade till sverige. det kostade henne inkl. allt ca. 35.000 kr

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej, jag vill ha en egen häst men jag vet liksom inte hur jag ska kunna få min pappa att gå med på att köpa häst. Är det någon som vet... 2
Svar
35
· Visningar
2 849
Senast: Edla
·
Hästmänniskan Ni vet när man vill ha något riktigt illa och det då verkar som alla andra i världen har det förutom du? Känns verkligen som varenda... 2 3
Svar
41
· Visningar
3 398
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 269
Senast: Edla
·
Tjatter Jag är kanske inte helt seriös med den här tråden (eller med rubriken), så man behöver inte bli galen på mig om man inte vill. Men jag... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
3 303
Senast: Tantan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka