Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Vet inte om jag lagt tråden rätt, visste inte riktigt var den hörde hemma. Till frågan: Jag har en halvblodsåring som jag ska släppa på...
Hästmänniskan
Finns det något man kan göra åt en hyresvärd som inte sköter hästarna??
Det rör ju egentligen inte mig då mina hästar (tack å lov) inte...
Hästmänniskan
Läste i en annan tråd här på hästmänniska. Och då var det en som skrev att h*n alltid stannar vid möte av häst. Men då till frågan jag...
Hästmänniskan
Äntligen har det skett, snart kan man vakna och titta ut genom fönstret och se sina ögonstenar:bump:
Kommer att bli lite compactliving...
Hästmänniskan
Jag sitter och kör runt med buss i Upplands Väsby hela dagarna och förundras så över dessa hästar och stall mitt i sta'n.
De är liksom...
Hästmänniskan
Till hosten har jag tankt satta mig vid skolbanken igen. Studentekonomi och hast ar inget som riktigt gar ihop sig for mig.
Hur gor ni...
Hästmänniskan
vi står 5 hästar tillsammans i ett stall som vi hyr boxvis av en kille.
han har inget med hästarna att göra, mer än att han hjälper oss...
Hästmänniskan Hade jag köpt den ponnyn? Nej, inte alls vad jag letar efter. Jag har inte sett annonsen men om det är en bombsäker, schysst ponny som...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.