Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan jag vill lära mej mer om deta ämne eftersom jag tycker det är jätteintressant.är d nån som har några bra böcker så man kan läsa på o...
Svar
1
· Visningar
645
Senast: nyckelpiga
·
Hästmänniskan Vet inte om jag lagt tråden rätt, visste inte riktigt var den hörde hemma. Till frågan: Jag har en halvblodsåring som jag ska släppa på...
Svar
9
· Visningar
1 270
Senast: schelin_j
·
A
Hästmänniskan Jag skulle vara tacksam för lite hjälp av några vana hästköpare/säljare! Det är så att jag har haft en häst på foder sedan september...
Svar
8
· Visningar
1 256
Senast: Horzelover
·
Hästmänniskan Om en häst är misskött och inte får lämna stallet förrän den är i bra skick ,vad händer om den flyttas ändå? Om den inte är plågad...
Svar
7
· Visningar
1 293
Senast: a1agnlju
·
Hästmänniskan Finns det något man kan göra åt en hyresvärd som inte sköter hästarna?? Det rör ju egentligen inte mig då mina hästar (tack å lov) inte...
Svar
9
· Visningar
1 306
Senast: andrisi
·
Svar
31
· Visningar
2 718
Senast: Grålly
·
  • Låst
Hästmänniskan Läste i en annan tråd här på hästmänniska. Och då var det en som skrev att h*n alltid stannar vid möte av häst. Men då till frågan jag...
Svar
1
· Visningar
852
Senast: mysko
·
Hästmänniskan Gjorde en sökning men fick inga träffar. Jag bor alltså på en lantbruksfastighet med skog, vilket innebär att jag automatiskt har...
Svar
6
· Visningar
13 450
Senast: dprsys
·
Hästmänniskan Äntligen har det skett, snart kan man vakna och titta ut genom fönstret och se sina ögonstenar:bump: Kommer att bli lite compactliving...
Svar
19
· Visningar
2 091
S
Hästmänniskan Vad har ni för mått på era rundcoraller? Finns det standard mått?
Svar
8
· Visningar
7 049
Senast: sweet_extraa
·
Hästmänniskan Jag sitter och kör runt med buss i Upplands Väsby hela dagarna och förundras så över dessa hästar och stall mitt i sta'n. De är liksom...
2
Svar
38
· Visningar
3 704
Senast: Elisha
·
Gnägg En sockerbit till min älskling!
Svar
0
· Visningar
183
Senast: Fiorano
·
Gnägg trimmar i paddocken
Svar
0
· Visningar
111
·
Gnägg trimmar paddocken
Svar
0
· Visningar
93
·
Hästmänniskan Till hosten har jag tankt satta mig vid skolbanken igen. Studentekonomi och hast ar inget som riktigt gar ihop sig for mig. Hur gor ni...
2
Svar
22
· Visningar
1 941
Senast: BasicLisa
·
Hästmänniskan Vi har planer på att byta ut vårt elstaket efter hand, stolpar, isolatorer...ja rubbet! Men vill inte ännu en gång köpa "fel" saker...
Svar
14
· Visningar
1 963
Senast: loch
·
Hästmänniskan Har min häst uppstallad på en ridskola med ca 20 ridskolehästar och 35 privathästar, och nu sitter jag i styrelsen för föreningen som...
Svar
6
· Visningar
999
Senast: Elisha
·
Hästmänniskan Hoppas att tråden hamnade rätt. Men jag skulle vilja veta lite vad ni tycker om de olika stängseltrådarna / banden? Band - 12 mm...
2
Svar
32
· Visningar
4 824
Senast: annabella
·
Hästmänniskan Hur skall det fungera? Man får inte utnyttja hästar för pengar samtidigt som hästskötare skriker att de skall ha en normal lön...
Svar
7
· Visningar
1 068
Senast: Albatross
·
Hästmänniskan vi står 5 hästar tillsammans i ett stall som vi hyr boxvis av en kille. han har inget med hästarna att göra, mer än att han hjälper oss...
Svar
9
· Visningar
1 548
Senast: Masse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama