Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

R
Hästmänniskan Har haft medryttare till min häst sen i höstas - det har varit en krokig o taggig väg o jag har velat fram o tillbaka - hästen gillar...
Svar
13
· Visningar
1 404
Hästmänniskan jaha, nu är det dags för en annan att slå på strömmen när pållen får vårkänslor och tycker att gräset är grönare på andra sidan...
Svar
12
· Visningar
1 011
Senast: ANIRROZ
·
Hästmänniskan Blir så trött ibland, jag är med i ungdomsektionen i min klubb och sitter som ordförande, är andra året jag är med i den här klubbens...
Svar
7
· Visningar
973
Senast: Tuvisen
·
Hästmänniskan ... hur bra djurskyddsinspektörer och deras kollegor kan vara ibland. I förrgår ringde jag en kommun och gjorde en anmälan om vanvård...
2
Svar
20
· Visningar
2 123
Senast: kolblakkur
·
R
Hästmänniskan Jag har hyresgäster i stallet som är noviser! De vill hästarnas väl men jag måste få gnälla av mig lite bara...... ;) De lägger tex in...
Svar
3
· Visningar
986
Senast: StarLight__
·
V
Hästmänniskan Ja, är du en riktig hästmänniska? :) *Du planerar din graviditet enligt tävlinssäsongen, så att åttonde och nionde månaden infaller...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 226
Senast: Ceta
·
E
Hästmänniskan Har en liten fundering vad ni hade gjort i denna situation. Hade under en period en ägare med fyra hästar inackorderade. Kom och...
Svar
9
· Visningar
1 753
Senast: Blomskan
·
Hästmänniskan Satt och pratade med maken häromdagen och då kom det upp helt apropå att några killar på hans jobb hade uttryckt kritik över att jag...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
6 456
Senast: lizzie
·
F
Hästmänniskan Är det ngn av er som hunnit kolla i den? Sett boxarna hos den holländare som vann en klass i Zangersheide? Det var bland det vidrigaste...
2
Svar
33
· Visningar
3 191
Senast: Masse
·
L
Hästmänniskan Blev lite nyfiken på den kursgård som nämndes i kvällens Plus. Själv har jag hört både och om dom, men tänkte jag skulle fråga er här om...
Svar
19
· Visningar
1 596
Senast: Heulwen
·
Hästmänniskan asså det här med medryttare, ja har själv varit en eller haft nån. hur vågar man släppa iväg sin häst med nån annan? ja e en sån som e...
Svar
15
· Visningar
1 312
Senast: älgen
·
Hästmänniskan Vet inte om tråden ligger rätt men ajja. Men till saken. Det är så att i mååånga år har jag funderat på vad jag vill bli, för ungefär 2...
Svar
12
· Visningar
1 132
C
Hästmänniskan Ridskolan jag har min medryttarhäst försöker få in först och främst ungdomars hästar att stå där då vi äldre kan köra/åka när vi...
Svar
1
· Visningar
819
Senast: Vaccan
·
Gnägg Deta är min polle , som har gått på V75 ^^
Svar
0
· Visningar
108
Hästmänniskan Vet ej om jag placerat tråden rätt, flytta den gärna om den ligger fel :) Jag undrar då vad det innebär att vara fodervärd. Ta gärna...
Svar
5
· Visningar
822
Senast: majabergman
·
Hästmänniskan Hej! Någon som ska/har sökt unghästutbildningen till hösten? Vad är det för skillnad mellan Flyinge och Strömsholms unghästutb...
Svar
1
· Visningar
733
Hästmänniskan Kan man någonstans se vilken omsättning en viss enskild firma hade förra året? Eller är det inte officiella siffror? Omsättningen har ju...
Svar
3
· Visningar
9 212
Senast: Strajder
·
L
Hästmänniskan Jag är lite velig och jag kan behöva lite hjälp. Det är nämligen så att jag bor i Göteborg, och jag har sök till tre naturbruk...
2
Svar
24
· Visningar
2 056
P
Hästmänniskan Visste inte var jag skulle lägga denna tråden. Dottern till den som äger stallet där jag har min åring tar av mitt foder till sin ponny...
2
Svar
23
· Visningar
2 416
Senast: Lea
·
Hästmänniskan På en direkt fråga så har ASRP:s kansli svarat att just nu håller de på och handlägger passansökningar som inkom sensommaren 2006. Min...
Svar
10
· Visningar
1 214

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka