Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Jag är nyfiken på varför många numera köper häst utomlands tex i Tyskland eller Danmark, är det för att det är bättre hästar eller får...
Hästmänniskan
För några månader sedan startade jag och ett antal vänner upp en förening. Jag hade tyvärr inte möjlighet att delta i det konstituerande...
Hästmänniskan
Jag ska köpa ny häst.
Jag har fått ett mejl av en tjej som säger att hästen är jätte bra annars men har tyvärr hovbrosk förbening.
Ska...
Hästmänniskan
Hej, är det helt tokigt att fundera på att köpa en ponny som bockat av ena dottern. Var i helgen och tittade på en D-ponny. Enl ägarna...
Hästmänniskan Kom att tänka på denna tråd när jag såg en 20 år gammal d-ponny säljas av verksamhet. Frisk, helt okomplicerad i allt osv. Över 100 000...