Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

D
Hästmänniskan Hej:) Jag undrar om det är svårt att köra häst transport och hur ni eller era föräldrar lärde sig det, jag hoppas att någon vill vara...
2
Svar
20
· Visningar
1 699
Senast: movi
·
Hästmänniskan Jag har märkt att jag lätt får utslag på händerna/armarna när jag hanterar hösilage (upptäckt det förra året) men tänkte inte så mkt mer...
Svar
2
· Visningar
5 348
Senast: muppia
·
Hästmänniskan måste skriva av mig lite , ... e så här att vi ha en häst i stallet som ägaren va och lämnade för typ 1,5 år sen i stallet och gav all...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 154
Senast: zazza girl
·
V
Hästmänniskan ja nu ska ni kloka få hjälpa mig jag har en sadel hemma på prov från ett företag i södra sverige som tillhanda håller sadlar...
Svar
14
· Visningar
1 963
Senast: vickis-pajala
·
S
Hästmänniskan Har äntligen hittat drömhästen :love: och undrar hur man löser själva köpet om man skickar hästen med transportföretag? Jag bor i...
Svar
17
· Visningar
1 519
Senast: Next
·
H
Hästmänniskan Jag har blivit erbjuden att byta till min tränares stall som ligger nära det stall som jag står nu i. Gamla stallet: Utevistelse...
2
Svar
20
· Visningar
2 314
V
Hästmänniskan mina flickor har ju en egen shettis som dom tar handom med hjälp av mig och sambon. flickorna sköter det mesta kring hästan och sköter...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
6 519
Senast: Tiara Magnifica
·
M
Hästmänniskan Hej, har en lite fråga.. :D Fått hem en häst nu, alla papper är i skick och så, men jag kollade pappren från veterinärbesiktningen...
Svar
7
· Visningar
1 164
Senast: lakrits
·
Hästmänniskan Bilder TACK! På er mest perfekta ridskolehäst. Skriv namn, födelseår, ras, stam och hur länge den jobbat + bild (gärna uppställd från...
2 3
Svar
41
· Visningar
7 033
Senast: greengreengrass
·
Hästmänniskan Jag har just köpt en häst från sverige (bor i Finland), den är fyra år och oinriden. Problemet är just det att hon jag köper hästen...
Svar
8
· Visningar
1 246
Senast: majabergman
·
T
Hästmänniskan vad har ni att säga om det. hästen i fråga är t-märkt p.ga pålagringar i ett bakben. kan enligt ägaren ridas regelbundet ,ute i skog...
Svar
3
· Visningar
1 180
·
Hästmänniskan jag har ett 4årigt halvblod (e.saigon) hemma på foder till sommaren men känner mer för varje dag att jag vill köpa honom då både han och...
Svar
5
· Visningar
958
·
C
Hästmänniskan Tråden flyttas säkert, men hittade ingen annan lämplig tråd... Det gjorde den oxå! ;) Jag ska eventuellt, för första gången, ta en häst...
Svar
12
· Visningar
1 350
·
L
Hästmänniskan finns det någon lag på att man måste rida med hjälm? :eek:
2
Svar
24
· Visningar
8 212
·
Hästmänniskan Hej! Enligt mig har min kompis gjort en väldigt dum grej. Hon har tagit en häst på foder, visst inga problem bara en sak. Hon tog hem...
Svar
3
· Visningar
963
Senast: Presto
·
Hästmänniskan Nu menar jag att box, in/utsläpp, mockning, hö/hösilage, mineraler, betfor, havre, täckesbyte, strö, göra iordning fodret ingår. Ägaren...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
6 983
Senast: starcraft
·
Hästmänniskan Någon som prenumererar på den tidningen? Vad tycker ni? Fick hem ett reklamblad tillsammans med mina odlingssvar (träckprov) och blev...
Svar
2
· Visningar
915
Senast: kolblakkur
·
T
Hästmänniskan Vi ska gräva ner elkabel från huset till stallet, ca 160 meter långt. Enligt elektrikern skulle kabeln vara 4*10, vilket visade sig vara...
Svar
14
· Visningar
4 732
Senast: Tacitus
·
M
Hästmänniskan Varför är det så svårt att tacka bilister som verkligen visar hänsyn när de möter hästar på vägen. Skälla på dem som inte gör det går...
3 4 5
Svar
84
· Visningar
5 433

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Oseriös avel 2023
  • Mata småfåglarna

Hästrelaterat