Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan vad tycker ni om att köpa lr sälja häst osedd? där varken säljare lr köpare eg vet vem den andre är annat än på telefon? har ni egna... 2
Svar
21
· Visningar
2 384
Senast: Piruette
·
C
Hästmänniskan hur lång tid tar det efter att man harvat och slängt ut gräsfrön innan det tar sig? vi harvade och slängde ut fröer för 2 veckor sedan...
Svar
5
· Visningar
1 763
S
Hästmänniskan Tycker det är oerhört svårt och väldigt många hästar annonseras ut så. Det verkar inte heller finnas någon logik i prissättning av...
Svar
18
· Visningar
1 878
Senast: Cashmir
·
Hästmänniskan Jag är nyfiken på vad som stod i annonsen när ni åkte och tittade på häst och vad ni sen fick se! Stämde det eller var det en... 2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 483
Senast: ElinaLovgren
·
S
Hästmänniskan ..så var det dags för en ny häst. Har tittat i ca. 3 veckor i prisklassen 25-40 000 kr på hästar utan någon speciell stam. Hittills har... 8 9 10
Svar
195
· Visningar
23 950
Senast: kopparberg
·
Hästmänniskan ha läst i en tråd här innan om att en tjej blev stämd för att sålt halt häst .. men hur funkar det när man stämmer någon så?? få...
Svar
8
· Visningar
1 375
Senast: schelin_j
·
G
Hästmänniskan Finns det någon "oskriven lag" eller rekomendation???
Svar
17
· Visningar
1 679
Senast: moldie
·
Svar
0
· Visningar
136
Senast: Annika88
·
Gnägg min fina Filipus.
Svar
0
· Visningar
118
Senast: elfi
·
Svar
0
· Visningar
117
·
Svar
0
· Visningar
100
·
U
Hästmänniskan jag har nyligen lämnat min häst till ett försäljningsstall och får idag veta att de vill att jag ska ta hem den omgående för att den är...
Svar
5
· Visningar
1 298
Senast: Korpen_
·
Hästmänniskan Nu harjag tillfälligt glömt bort vad klassningen på lampor i ett stall ska vara, min pv säger ip55 medans jag har för mig att det är...
Svar
4
· Visningar
1 146
Senast: Miaa
·
Hästmänniskan Det måste till en eller två dörrar/öppningar till lösdriften, idag är det en ca 15 meter lång vägg mot hagen. Jag väger för- och...
Svar
12
· Visningar
1 120
Senast: Trissa
·
Q
Hästmänniskan Hej alla hästmänniskor! Jag har ett stort problem som jag gärna vill få råd och tips om! I höstas köpte jag ett t-märkt arab-welshsto... 2
Svar
39
· Visningar
5 334
Senast: Korpen_
·
Hästmänniskan För två månader sedan fastnade min 1 åring i elrepet och fick en senskada. Nu är det snart dags att släppa ut henne igen och jag...
Svar
13
· Visningar
1 771
Senast: FiaPiaLisa
·
C
Hästmänniskan Jag har verkligen PANIK nu .. Jag vet inte vad jag ska söka för ridgymnasium ! Men i början av detta året så sökte vi ju på höstbetygen...
Svar
7
· Visningar
1 319
Z
Hästmänniskan vad tycker ni alla där ute. Är medryttare på en häst som ej varit ridbar på ca 1 ½ månad pga sjukdom. Har fortsatt att betala, samt att... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
6 502
Senast: Heulwen
·
J
Hästmänniskan Såg ett reportage i Ridsport idag, där fanns bl a en interiörbild från ett stall där det sades vara klinkers på golvet. Jag blev lite...
Svar
12
· Visningar
2 564
Senast: Jeeves
·
Hästmänniskan Står i begrepp att ev köpa en vuxen häst - 8 år - som tidigare är oförsäkrad. Givetvis ska han besiktas först och köpet fullföljs under...
Svar
7
· Visningar
1 061
Senast: hästhandlarjävel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tandproblem på båda katterna
  • Oseriös avel 2023
  • Guldfasanerna