Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Jag har märkt att jag lätt får utslag på händerna/armarna när jag hanterar hösilage (upptäckt det förra året) men tänkte inte så mkt mer...
Hästmänniskan
måste skriva av mig lite , ...
e så här att vi ha en häst i stallet som ägaren va och lämnade för typ 1,5 år sen i stallet och gav all...
Hästmänniskan
mina flickor har ju en egen shettis som dom tar handom med hjälp av mig och sambon.
flickorna sköter det mesta kring hästan och sköter...
Hästmänniskan
jag har ett 4årigt halvblod (e.saigon) hemma på foder till sommaren men känner mer för varje dag att jag vill köpa honom då både han och...
Hästmänniskan
Tråden flyttas säkert, men hittade ingen annan lämplig tråd...
Det gjorde den oxå! ;)
Jag ska eventuellt, för första gången, ta en häst...
Hästmänniskan
Nu menar jag att box, in/utsläpp, mockning, hö/hösilage, mineraler, betfor, havre, täckesbyte, strö, göra iordning fodret ingår. Ägaren...
Hästmänniskan
Vi ska gräva ner elkabel från huset till stallet, ca 160 meter långt. Enligt elektrikern skulle kabeln vara 4*10, vilket visade sig vara...
Hästhantering Ett kort instick när det gäller PPID och fång. Det är inte alla hästar med PPID som blir fångkänsliga. En del blir tydligt fångkänsliga...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.