Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

D
Hästmänniskan http://www.youtube.com/watch?v=WIYVF4YXJrU&feature=related Har efter tips tittat på köpesannonserna här på Buke. Det fanns några...
3 4 5
Svar
91
· Visningar
8 245
Senast: stallmixen
·
Hästmänniskan Ska låna ut min kille på foder tänkte jag. Har fått massa svar, har en rellativt svår häst stressar lätt kräver lungn hand osv! Men...
Svar
15
· Visningar
1 427
Senast: Atida
·
V
Hästmänniskan Står själv i ett kollektivt stall, nu är jag lite nyfiken på att höra hur ni andra har det :p Lite undringar: Hur har ni gjort upp...
Svar
17
· Visningar
1 459
Senast: mackan
·
Hästmänniskan Såg att det stod under rubriken "lite om detta forum" att bl a ämnen som har med juridik att göra ska tas upp här. Om tråden ändå hamnat...
2
Svar
27
· Visningar
3 447
S
Hästmänniskan Fråga om: - varför hästen säljs - tidigare skador - hästens historia - be om både bild och film, om hästen är långt bort. De skall...
Svar
1
· Visningar
734
Senast: Atida
·
Hästmänniskan Hej hörni. Nu skriver jag mitt livs första inlägg här och hoppas på lite råd. Jag vet inte vad jag ska ta mig till. Hästar har...
2
Svar
39
· Visningar
3 642
Senast: Zanuzzi
·
M
Hästmänniskan (borde inlägget ligga på gnägg får ni gärna flytta det). Ursch, det hade verkligen kunnat slutat illa igår kväll. Jag, min sambo och...
Svar
15
· Visningar
1 792
Senast: startpompe
·
T
Hästmänniskan nu får ni hjälpa mig :) ni komemr säkert komma på något jag missat. ska kolla på två hästar imorgon . d-ponnyer. en 3 åring och...
Svar
8
· Visningar
1 231
Hästmänniskan Man ringer på en annons som verkar mkt intressant men kan inte komma och titta förrän fyra dagar senare men får då löfte om att hästen...
Svar
16
· Visningar
1 461
Hästmänniskan Jag har precis sålt min häst (ska leverera honom nästa vecka). Jag tycker att det är jätet jobbigt att göra sig av med honom nu men är...
2
Svar
27
· Visningar
3 339
Senast: kopparberg
·
D
Hästmänniskan Heej, någon som vet några bra hästkurser man kan gå på i närheten av eskilstuna, flen, nyköping i sörmland. ? Skulle verkligen uppskatta...
Svar
4
· Visningar
815
Senast: Generalen
·
Svar
0
· Visningar
107
Senast: Aliah
·
Svar
0
· Visningar
131
·
Gnägg min underbara arab Zadira
Svar
0
· Visningar
154
·
Svar
0
· Visningar
163
·
D
Hästmänniskan Har lite frågor om examen... skall göra den nu på onsdag(9/4-08)... undrar om det är något specielt och tänka på? går på ett...
Svar
5
· Visningar
1 272
Senast: _daniella_
·
A
Hästmänniskan Har köpt ett hbl för 20000kr han är 16 år och tävlad lite tidigare. En frisk o sund häst aldrig tidigare varit sjuk el halt enligt förra...
Svar
12
· Visningar
1 307
Senast: Bison
·
Hästmänniskan Skulle vilja höra lite synpunkter och erfarenheter. Har idag en 10 årig halvblodsvalack. På grund av studier har jag inte tid och råd...
2
Svar
23
· Visningar
2 410
Senast: __Stilett__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar