Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan (Detta inte är menat som en annons!) Jag har ett elaggregat som jag ska sälja till en bekant. Jag har dock ingen aning om hur mycket...
Svar
2
· Visningar
895
Senast: aiquen
·
S
Hästmänniskan jag har just upptäckt via nederländernas "hopporginisation" att min häst har tävlat i hoppning under namnet Time Out.tävlade senast 120...
2
Svar
25
· Visningar
3 728
Senast: MiniLi
·
Hästmänniskan blir så trött! varför ska det ALLTID vara ngt som händer? varför kan man inte bara få vara lycklig?? 2år sen lyckades jag äntligen...
Svar
10
· Visningar
1 529
Gnägg Suddig bild i stallet, blöt och elendig är hon också.
Svar
0
· Visningar
69
Senast: Mammas
·
Svar
0
· Visningar
156
Senast: Mammas
·
Gnägg Min underbaraste vän
Svar
0
· Visningar
100
Senast: crosson
·
Svar
0
· Visningar
216
Senast: Hrisse
·
C
Hästmänniskan Någon som vet vart man kan köpa färdiga stall? Alltså sådana som levereras med en beskriving och sedan bara byger upp :crazy: lite...
Svar
7
· Visningar
2 523
Senast: _Eva_
·
Hästmänniskan Ska stängsla in en bit av en vall och funderar på hur mkt det kan gå åt. Det är en 2:a års vall som är gödslad i höstas. Det ska gå två...
Svar
5
· Visningar
1 030
Senast: Strajder
·
Hästmänniskan Köpte en D-ponny, dec. -00. Sålde honom -03 till ett jätte bra hem. Där har han varit fram tills i slutet av sept. -07. Då såldes han...
Svar
7
· Visningar
1 754
Senast: Fahlis
·
B
Hästmänniskan Någon som går på Torsbergsgymnasiet i Bollnäs? :D Hur är det? Bor ni hemma eller på internat? Funderar på att söka dit, trots att det...
2
Svar
24
· Visningar
1 862
Senast: FT_ryttare
·
C
Hästmänniskan Jag kom nyss hem från en veckas semester i Spanien. Jag bodde hos en gammal tävlingskompis och han ville visa mig "Ranchen" där han...
Svar
9
· Visningar
1 596
Senast: Cider
·
Hästmänniskan Ni som köpt fädriga byggnader eller färdiga stall ,vad gav ni för dom? har tittat på så mkt hemsidor som leverantörerna har,men det...
Svar
5
· Visningar
1 904
Senast: _Eva_
·
Hästmänniskan Antar att denna tråden ska ligga här. Så...vilka skador har ni fått i samband med hästar och ridning? Jag har fått en spricka på...
2
Svar
31
· Visningar
4 304
Senast: B070715
·
Hästmänniskan Äntligen är det dax att påbörja stallbygge efter ca 20 års väntan. Ska jag isolera stallet elelr inte. Sadelkammaren ska ju såklart vara...
Svar
8
· Visningar
1 076
Senast: Zab
·
S
Hästmänniskan Är det någon som har tips om vad man kan göra för att förbättra en betesvall med stora luckor och mycket mossa och ogräs? Är det lönt...
Svar
9
· Visningar
6 118
Senast: solaris
·
S
Hästmänniskan Arrendeavtalet är på väg att gå ut. Vad är rimligt att betala egentligen? Om man har ett stall som rymmer ca 15 hästar med 2 hektar...
Svar
5
· Visningar
3 034
Svar
0
· Visningar
188
Senast: Fiorano
·
Svar
0