Tar av mitt foder...

Sv: Tar av mitt foder...

jag tycker faktiskt att även om man har någon i sitt stall som står gratis så innebär det inte att det är ok att ta foder från andra..
om man ska ha delade foderkostnader eller att hyresgästen ska stå för fodret så gör man upp detta innan någon flyttar in.

Jag har inte sagt att det är OKEJ, men eftersom TS snart ska flytta, så varför riva upp himmel o jord och skapa osämja? Men ska den göra det, är det ju bäst att även prata med föräldrana till den här tjejen som tar.

Om du inte vill göra en sån stor grej av de hela, kan du ju be henne att fråga om lov innan hon tar av ditt foder. För det känns ju lite trevligare om hon iallafall frågat innan. Häls Linn

Du kanske kan lägga upp det med humor och lite glimten i ögat? Vifta bort det men ändå markera s.a.s? Har inget bra förslag på hur du kan göra det just nu men nån annan kanske har?

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 540
Senast: mars
·
  • Låst
Anläggning Nu är jag nyfiken på hur ni tänker! Själv kan jag se båda sidor här, men scenario: När jag flyttade in min häst i det stall hon står i...
6 7 8
Svar
149
· Visningar
11 414
Senast: Görel
·
Relationer Jag och pojkvännen har börjat prata om att flytta ihop, det i sig är inget stort eller konstigt. Men vi bor 18mil ifrån varandra och med...
Svar
0
· Visningar
592
Senast: Myzan87
·
Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
2
Svar
23
· Visningar
1 934
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar