Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
jag tycker faktiskt att även om man har någon i sitt stall som står gratis så innebär det inte att det är ok att ta foder från andra..
om man ska ha delade foderkostnader eller att hyresgästen ska stå för fodret så gör man upp detta innan någon flyttar in.
Jag har inte sagt att det är OKEJ, men eftersom TS snart ska flytta, så varför riva upp himmel o jord och skapa osämja? Men ska den göra det, är det ju bäst att även prata med föräldrana till den här tjejen som tar.
Om du inte vill göra en sån stor grej av de hela, kan du ju be henne att fråga om lov innan hon tar av ditt foder. För det känns ju lite trevligare om hon iallafall frågat innan. Häls Linn
Du kanske kan lägga upp det med humor och lite glimten i ögat? Vifta bort det men ändå markera s.a.s? Har inget bra förslag på hur du kan göra det just nu men nån annan kanske har?
Hästmänniskan
Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av.
Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
Foder & Strö
Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.