Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Nu menar jag att box, in/utsläpp, mockning, hö/hösilage, mineraler, betfor, havre, täckesbyte, strö, göra iordning fodret ingår. Ägaren... 3 4 5
Svar
82
· Visningar
7 030
Senast: starcraft
·
Hästmänniskan Någon som prenumererar på den tidningen? Vad tycker ni? Fick hem ett reklamblad tillsammans med mina odlingssvar (träckprov) och blev...
Svar
2
· Visningar
926
Senast: kolblakkur
·
T
Hästmänniskan Vi ska gräva ner elkabel från huset till stallet, ca 160 meter långt. Enligt elektrikern skulle kabeln vara 4*10, vilket visade sig vara...
Svar
14
· Visningar
4 760
Senast: Tacitus
·
M
Hästmänniskan Varför är det så svårt att tacka bilister som verkligen visar hänsyn när de möter hästar på vägen. Skälla på dem som inte gör det går... 3 4 5
Svar
84
· Visningar
5 445
J
Hästmänniskan Alltså... vad är man skyldig att upplysa om när det gäller tidigare sjukdomar och hältor när man säljer en häst???????? 2
Svar
34
· Visningar
3 011
Senast: kopparberg
·
S
Hästmänniskan Vad anser ni om medryttare som lånar ut hästen till annan ryttare utan ägarens vetskap? 4 5 6
Svar
103
· Visningar
7 328
Senast: kopparberg
·
Hästmänniskan Vilken höjd på ytterväggen bör uppnås vid stallbygge? OBS! Ingen skulle ska byggas.
Svar
2
· Visningar
807
Senast: Bill
·
Gnägg Ja o min f.d. medryttarhäst Sirocco, 1.15m.
Svar
0
· Visningar
120
Senast: Maria82
·
Svar
0
· Visningar
117
Senast: Maria82
·
M
Hästmänniskan jag ska köpa en kallblodstravare född 98. han är bes ua idag den 14 april. jag ska använda honom till vanlig promenadridning. jag vill...
Svar
7
· Visningar
1 482
Senast: Immer
·
R
Hästmänniskan Vad tror ni?:) Hur stor del av hästhanteringen handlar om att känna sig själv och förstå vilken balans man utstrålar, signaler som man...
Svar
17
· Visningar
1 256
Senast: Rikkan
·
Hästmänniskan Fick just veta att mitt försäkringsbolag avser att ta bort möjligheten att välja fast självrisk på hästförsäkringen :eek: Hittills... 2
Svar
28
· Visningar
2 501
T
Hästmänniskan som läget är nu så kommer jag inte ha råd att ens titta åt en häst på väldigt lååång tid.. Jag bestämmde mig igår för att inte ens titta...
Svar
8
· Visningar
1 090
Hästmänniskan Min sambo och jag ska ev. hämta en hingst 45 mil härifrån. Det blir första gången han kör med släp :crazy: Är det "okej" att köra så...
Svar
8
· Visningar
2 947
Senast: schelin_j
·
L
Hästmänniskan Hur dum är man om man köper en häst som haft korsförlamning ? Det är ett varmblod som är sju år och gått som travskolehäst.
Svar
3
· Visningar
1 132
Senast: Madelene
·
Gnägg Gold fever skrittar av efter hoppningen.
Svar
0
· Visningar
124
Senast: marto
·
Gnägg Gold fever i dressyr
Svar
0
· Visningar
338
·
Svar
0
· Visningar
224
·
J
Hästmänniskan Har sån beslutsångest, har fått ett erbjudande att hyra ett eget stall 7km hemifrån, står nu hos min mor 12km hemifrån, har det hur bra...
Svar
12
· Visningar
1 092
Senast: greengreengrass
·
C
Hästmänniskan (Hej! Visste inte var jag skulle ha lagt tråden, funderade på hästhantering.) Jag undrar bara om det finns några regler om när man...
Svar
8
· Visningar
1 148
Senast: chrysler
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka